Kapcsolódó cikkek
- Már az Eiffel-torony is fenn van a Twitteren 2015. december 28.
- A Google elismerte a Marshmallow-t futtató Nexusok hibáját 2015. december 9.
- Már a Facebookon is van 360 fokos Samsung videó 2015. november 26.
- Hat hónap alatt megtriplázta videoforgalmát a Snapchat 2015. november 10.
- Új LG phablet a színen – G Vista 2 [Videó] 2015. október 20.
- Hackelők miatt módosítja algoritmusát a Google 2015. október 9.
- Hamarosan új funkciót vezet be a Twitch 2015. szeptember 29.
- John Chen videón mutatta be a BlackBerry Privet 2015. szeptember 28.
- Íme az LG új promóvideója 2015. szeptember 24.
- Egy videóinterjúban beszéltek a soron a Sony Xperia Z5 modellekről 2015. augusztus 31.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
SES: A műholdak létfontosságúak a videós tartalmak jövőjében
A SES kiterjesztett platformlehetőségekkel és hibrid szolgáltatási hálózattal reagál a megváltozott nézői szokásokra.
A SES S.A. szerint a videós tartalmak jövőbeli sikeréhez létfontosságúak lesznek a műholdak, mivel azok kiváló minőségben képesek videókat közvetíteni bárhol, bármilyen eszköz számára. Az innovatív megoldást a júniusi Befektetői Napokon nyilvánosságra hozott, „A műholdak csatlakoznak a videós tartalmak fejlődési hullámához” elnevezésű friss SES Fehér Könyv írja le. Az anyag részletezi a SES videóstratégiáját, és ösztönzi a mai nézőközönség igényeihez igazodó, kiváló minőséget biztosító hibrid hálózatok használatát.
A SES a vállalat jövőjére is kitér, ugyanis a Fehér Könyvben megemlíti az RR Media felvásárlását is. A tel-avivi központú digitális médiaszolgáltatóval kapcsolatban a SES korábban már bejelentette, hogy egyesíteni kívánja médiaszolgáltató leányvállalatával, az SPS-szel. „Az új vállalat több mint 900 ügyfelet, 440 kijátszó csatornát, 1.000 TV-csatornát és 100 VoD platformot – többek közt a Netflixet, az Amazont, az iTunes-t és a Hulu-t fogja támogatni. A technikai infrastruktúrát, így az adatközpontokat, kijátszókat és teleportokat is globálisan fogjuk menedzselni” – írja a SES.
A dokumentumban a SES a változó nézői szokások vizsgálatához kapcsolódóan részletezi a hibrid, a műholdas és a földi sugárzású hálózatokban rejlő lehetőségeket is. „Földi sugárzású, szélessávú hálózaton keresztül egy HD film eljuttatása 2,5 millió nézőhöz több ezer euróba is kerülhet. Ezzel szemben műholdak segítségével mindössze 10 euró egy HD minőségű film közvetítésének költsége, ami a sugárzási területen belül korlátlan számú nézőhöz jut el. A fogyasztói igények, valamint a kiváló minőségű közvetítésekhez szükséges sugárzási megoldások tehát létfontosságúvá teszik a műholdak szerepét a jövő videós tartalmainak eléréséhez” – olvasható a Fehér Könyvben.