Kapcsolódó cikkek
- HD csatornákkal turbózza ajánlatait a UPC Direct 2016. március 2.
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC 2016. március 1.
- Felvásárlással bővíti hálózatát Bicskén a UPC 2016. február 11.
- Jelentős beruházással bővíti hálózatának kapacitását a UPC 2016. július 28.
- Korlátlan internet a mobilon, már nem csak meglévő UPC előfizetőknek 2016. április 19.
- Tovább bővül a FOX lefedettsége! 2016. március 21.
- CES 2015, harmadik nap – beszámoló Las Vegasból 2015. január 9.
- Egyre nő az okos eszközök szerepe mindennapi életünkben – nincs megállás 2014. november 14.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Új termékekkel és hálózatfejlesztéssel erősítette második negyedéves eredményeit a UPC Magyarország
A Liberty Global legfrissebb beszámolója után nem sokkal a UPC Magyarország is nyilvánosságra hozta 2016 második negyedévére vonatkozó üzleti eredményeit.
Az elmúlt negyedévben több mint 15 000 új háztartásba jutott el a szolgáltató jövőbiztos hálózata, ami többek között annak a 4,4 milliárd forintos befektetésnek is köszönhető, amelyet a hálózatfejlesztésre, valamint új termékek és szolgáltatások, például a Horizon platform és a Műsorvisszanéző funkció bevezetésére fordítottak. Az elmúlt év azonos időszakához képest 4,7 százalékkal növekedett a UPC Magyarország árbevétele, ami nemcsak a távközlési szektorban, hanem az egész magyar piacon is kiemelkedő eredménynek számít.
A folyamatos fejlesztések fontosságát szem előtt tartva, a UPC Horizon néven májusban elindította a digitális műsorszolgáltatás új platformját, benne a Műsorvisszanéző funkcióval, amely a magyarországi televíziós piacon egyedülálló újdonságnak számít. Az új, nem-lineáris szolgáltatás hozzájárulhat a tévénézési szokások gyökeres átalakulásához, és ez jelentős érdeklődést vált ki mind az új, mind a meglévő ügyfelek körében. E mellett a mobil tévénézést biztosító Horizon Go szolgáltatás népszerűsítése is sikeres volt, hiszen az első negyedévhez képest ötszörösére nőtt az új felhasználók száma.
A UPC a második negyedévben több mint 15 ezer új háztartásba juttatta el akár 500Mbit/s átviteli sebességre képes, jövőbiztos hálózatát, és ezzel a június végi adatok szerint ügyfeleik száma meghaladta a 814 ezer főt. A cég álláspontja szerint a hálózatfejlesztésre és termék innovációkra fordított 4,4 milliárd forint értékű beruházásnak köszönhetően erősödik a digitális szolgáltatásaik iránti kereslet. Az április és június közötti időszakban több mint 23 ezer új előfizetéssel (üzleti szakkifejezéssel RGU - Revenue Generating Unit) bővült a UPC portfóliója, ezzel pedig összesen 1 865 000-re nőtt a tévés, internetes, mobil, és telefonos szolgáltatásokat magába foglaló előfizetések száma. Ugyanebben az időszakban a UPC Mobil előfizetések száma meghaladta a 47 ezret.
„Az ügyfeleink valós igényeire épülő új termékek bevezetésére, és a hálózatunk fejlesztésére fordított jelentős beruházások helyes döntésnek bizonyultak. Ezek a befektetések már hozzák a várt eredményeket, ahogyan az a 2016 második negyedévében tapasztalható, kiemelkedő mértékű bevételnövekedésből is látható. Továbbra is elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy növeljük a UPC lefedettségét, és ezzel egyre több ember számára tegyük elérhetővé innovatív szolgáltatásainkat, mindemellett pedig biztosítsuk, hogy a jövőben is folytatódjon ez a jelentős növekedési tendencia.” – nyilatkozta Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója.