Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonos alkalmazások a szervezetfejlesztés szolgálatában 2016. június 22.
- Egy hónap alatt népszerű lett a Taxify Budapesten 2016. október 21.
- Fordulat az e-kereskedelemben 2016. október 13.
- Nagy megrendelők tömeges kiszolgálására készül a mobiltelefonos távnyitásra szakosodott magyar NOLD Technologies 2016. október 12.
- Az álláspiacot készül felforgatni egy új magyar alkalmazás 2016. október 11.
- Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját 2016. szeptember 26.
- Egy mobilapp, ami megoldja, hogy ne kelljen könyörögnöd a barátaidnak a közös fotókért 2016. augusztus 29.
- Jön a MinDig VR App 2016. augusztus 20.
- Minden harmadik álláskereső már mobilról nézi a hirdetéseket 2016. augusztus 20.
- Idén nyáron 10 ezren már mobillal léptek be a fesztiválokra 2016. augusztus 14.
Legfrissebb híreink
- A ViewSonic bemutatja az új M1X és M1S projektorokat
- „Sam Sung” szerint a HONOR Magic V3 a #1 hajlítható okostelefon
- A Lenovo a legújabb fejlesztéseit vitte az Innovation World 2024-re
- Egyedi okostokokkal érkezik a HMD Fusion
- Snapdragon hajtotta PC, eszközre telepített AI Agent és AI Deepfake felismerő rendszer a HONOR-tól
Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
Az okostelefon tulajdonosok több mint harmada használta már az eszközét mobilvásárlásra, de a hagyományos online fizetési megoldásokat nehézkesnek tartják a folyamatban. Erre ad választ a Bookline együttműködése a Simple alkalmazással, amelyben mostantól pár érintéssel lehet majd könyvet is vásárolni.
Jelentősen többen használnak okostelefont internetezésre, mint asztali gépet, de az online fizetést sok esetben túl körülményesnek találják a magyarok ahhoz, hogy a telefonon keresztül intézzék azt. A személyes és bankkártya adataikat ráadásul nem is szívesen írják be nyilvános helyen. A Simple alkalmazásban október elejétől külön funkcióként jelenik meg a könyvvásárlás, így az első regisztrációt követően pár érintéssel rendelhetnek könyvet a felhasználók.
Az együttműködés nem csak a fizetésre koncentrál: a cél, hogy a telefonon az igény felmerülésétől a tényleges megrendelésig mindent kényelmesen és egyszerűen végrehajthasson a felhasználó. A már több mint 200 ezer ügyféllel rendelkező magyar alkalmazásban megjelenő Bookline funkció megtervezésekor a mobilfelületre való optimalizálás mellett arra is figyeltek, hogy a lehető legkevesebb adatforgalmat igényelje a böngészés és a vásárlás. A biztonságért a Simple-t fejlesztő OTP Mobil felel.
Az alkalmazás és a webshop demográfiai értelemben is kiegészítik egymást: a Bookline látogatóinak jelentős többsége nő (70%) és leginkább középfokú végzettséggel rendelkezik (46%), míg a Simple ügyfelek nagyobb része férfi (74%) és többségük felsőfokú végzettségű (55%).