Kapcsolódó cikkek
- Továbbfejlesztett érintőceruzás okostelefon 2016. február 17.
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit 2016. február 4.
- A honor 5X stílusos, mégis megfizethető 2016. február 2.
- Sokan szeretnének többet a jóból 2016. november 7.
- Két hét alatt 10 ezren töltötték le a „Kékgalléros állások tinderét” 2016. november 2.
- A Telekom új domino kártyás opciókat vezet be 2016. november 2.
- A Samsung Pay új lehetőségekkel bővül 2016. október 30.
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple 2016. október 21.
- Csak a Jófogás látott fényt ingatlanos applikációban 2016. október 20.
- Egy hónap alatt népszerű lett a Taxify Budapesten 2016. október 21.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Közösségi kommunikációs platformot indított a Viber
Nyilvános Fiók (Public Account) néven indított új szolgáltatást a Viber, amelyen keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal. Az új globális kommunikációs platformot üzleti megoldásként a legkisebb és a legnagyobb cégek és márkáknak is igénybe vehetik a célcsoportjaikkal folytatott kommunikációban.
Elindította Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatását a Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása. Az új megoldás egyszerre tesz lehetővé nagyléptékű és személyes, azonnali kommunikációt, illetve közösségi funkciókat a legkisebb és a legnagyobb cégek, márkák, sztárok és közéleti szereplők számára. Az új funkció segítségével világszerte potenciálisan több mint 800 millió, Magyarországon pedig 2,8 millió aktív Viber-felhasználó érhető el. A Közösségi Fiókok olyan eszköztárat nyújtanak, amelynek részeként egyetlen, közös platformon többféle személyes (1-on-1) és közösségi, tömeges kommunikációs lehetőség áll rendelkezésre közönségük megszólítására, elkötelezettségük növelésére.
„A Viberen keresztül a felhasználók már ma is szabadon és teljes biztonságban kommunikálhatnak családjukkal, barátaikkal vagy éppen kollégáikkal. Ma egy olyan új megoldást mutattunk be, amely cégekkel, szolgáltatókkal vagy éppen kedvenc márkáikkal és sztárjaikkal is hasonló összekapcsolódást tesz lehetővé” – mondta Michael Shmilov, a Viber operatív igazgatója. „Az elsőként aktivált új funkciók segítségével a vállalatok, brandek vagy művészek üzenetekben, illetve egy, teljesen az igényekre szabható felületen szólíthatják meg vásárlóikat és rajongóikat” – tette hozzá.
Hogyan működik?
A Közösségi Fiókok a fogyasztói-rajongói elköteleződés és a személyes kapcsolatok platformjaként hatékonyan segíthetik az értékesítő, a marketing-, illetve az ügyfélszolgálati csapatok munkáját, de használhatók hírek, újdonságok nyilvános bejelentésére is. A Nyilvános Fiók létrehozását követően az adminisztrátor és a résztvevők azonnal, akár nagy léptékben is képesek üzeneteiket, tartalmaikat eljuttatni egy egyszerű, direkt és személyre szabható felületen, mintegy életre keltve saját márkájukat. A fiók kezelője többféle módon küldhet személyes üzenetet követőiknek: a rendszer akár a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerrel is összekapcsolható, de manuális, személyes csevegésre, illetve automatizált csevegő botok alkalmazására is lehetőség nyílik.
A Közösségi Fiókok további funkciói:
- a csatornák közötti böngészéssel könnyen megtalálhatók az egyes cégek, szolgáltatók;
- közvetlen integrációra nyílik mód a Viber API-n keresztül;
- illetve lehetőség van a követők széles körével folytatott kommunikációra, tartalommegosztásra is a Nyilvános Csevegés (Public Chat) segítségével.
A Viber ma tette világszerte elérhetővé a Nyilvános Fiókokat, olyan partnerekkel, mint a Huffinton Post, a Yandex vagy éppen a The Weather Channel.