Kapcsolódó cikkek
- Ismerje meg a lenyűgöző Lenovo VIBE K5 Plus-t 2016. február 22.
- Megkezdődött a Lenovo Moto Z modellek hazai értékesítése 2017. március 9.
- A Lenovo Lemon X lehet a vállalat első Motorola dizájnú telefonja 2015. szeptember 18.
- A Twitteren szivárgott ki a Moto 360 II új változata 2015. szeptember 1.
- Minden kiderült a Moto E 4G-ről 2015. február 10.
- Képeken a megújult Moto E 2015. január 29.
- Bemutatkozott a Moto X Pro 2015. január 8.
- A Lenovo lezárta a Google-től megvásárolt Motorola Mobility akvizícióját 2014. október 30.
- Bambusz hátlappal pózol az új Moto X 2014. szeptember 1.
- Sajtóképeken a hamarosan debütáló Moto X+1 2014. augusztus 22.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Ismét Magyarországon a Motorola
Új modellekkel tér vissza a magyar piacra a Motorola. A Lenovo tulajdonában lévő márka G5 és G5 Plus készülékekkel kezdi meg a hazai értékesítést.
A Lenovo száz százalékos tulajdonában lévő Motorola budapesti sajtótájékoztatóján jelentette be, hogy mostantól hazánkban is Motorola márkanév alatt, a Telekom és nagyobb viszonteladó partnereinek kínálatában kezdi meg okostelefonjai értékesítését a Moto G5 és G5 Plus modellekkel.
A sajtóeseményen Vladislav Ivanov, a Lenovo délkelet-európai régiójának mobil-üzletág vezetője beszélt a két márka összefonódásának történetéről. A Motorola Mobility 2015-ös felvásárlását követően a Lenovo teljes tulajdonú leányvállalataként működött, és a cég portfóliójában található Moto márkajelzésű okostelefon termékcsalád gyártásáért felelt, mindeközben a Lenovo saját márkaneve, majd Lenovo Moto név alatt folytatta okostelefon-portfóliójának bővítését és értékesítését.
A 2017-es évtől a Lenovo fontos stratégiai döntést hozott „a márkázási stratégia mindent, vagy semmit döntés” gondolat jegyében; az idei évtől az összes, a cégcsoport által forgalmazott okostelefon Motorola márkanév alatt kerül forgalomba, a Motorola Mobility gondozásában. A hazánkban is nosztalgikus érzéseket keltő közkedvelt Hello Moto szlogent és a Moto termékmegjelölést a márka továbbra is használja a forgalomba kerülő telefonok esetében.
A Motorola a termékfejlesztés során is az értékteremtésre törekszik; minden újításnak, így a moduláris kialakítású okostelefonoknak, valamint a Moto Modoknak is egyetlen célja van, hogy a felhasználók megtalálják a modern élet kihívásai közt az egyensúlyt.
A mai naptól a vállalat Magyarországon is megkezdte a februári Mobile World Congress-en bemutatott Moto G5 és a még fejlettebb funkciókat kínáló párja, a Moto G5 Plus értékesítését, melyek tökéletesen képviselik a Motorola életérzést és az Amerikai Egyesült Államokra jellemző „can do” mentalitást.
Ahogy azt a Motorola már a készülékek barcelonai bemutatóján is bebizonyította, a Moto termékcsalád két, legfrissebb modellje az okostelefonok prémium funkcióit a jelenleg elérhető legjobb ár-érték arány mellett biztosítja. A Lenovo által a termékfejlesztést megelőzően végzett kutatás eredményei is azt bizonyítják, hogy a felhasználók számára bizonyos prémium funkciók, mint a kamera minősége, kényelmi fejlesztések, memória és az erős processzor jelentik azt a többletet, amelyre szívesen áldoznak.
A Moto G5 és a Moto G5 Plus készülékek ezt, a felhasználók számára magas prioritást testesítik meg; csúcskategóriára jellemző funkciók, elérhető áron.