Kapcsolódó cikkek
- Itt a PayPal új mobil applikációja 2016. február 22.
- Közel kétmillió magyar fizet már mobillal 2017. december 6.
- Mobilfizetési szolgáltatást indított az OTP Bank 2017. június 21.
- Megszokás vagy praktikusság? 2017. január 31.
- Már most érdemes előre megvenni az éves autópálya-matricákat 2017. január 3.
- A Samsung Pay új lehetőségekkel bővül 2016. október 30.
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple 2016. október 21.
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi 2016. augusztus 16.
- Idén nyáron 10 ezren már mobillal léptek be a fesztiválokra 2016. augusztus 14.
- Okostelefonnal is beléphetünk a balatoni strandokra 2016. május 4.
Legfrissebb híreink
Létrejött a „Simple Univerzum”
Idén decembertől az OTP Mobil átjárást biztosít két terméke, a Simple alkalmazás és a SimplePay online fizetési platform között.
A fejlesztés eredményeként az app közel 400 000 felhasználója könnyedén fizethet több ezer webshopban. A legújabb fejlesztéssel a vállalat célja egy olyan fizetési rendszer biztosítása a digitális térben értékesítő cégek számára, ami egyszerűbbé és biztonságosabbá teszi a fizetési folyamatot a vásárlók számára.
Nem sokkal azután, hogy a mobilfizetés mindenki számára elérhetővé vált a Simple alkalmazáson keresztül, az OTP Mobil újabb lépést tett annak érdekében, hogy még kényelmesebbé tegye a vásárlást. Mostantól, ha a felhasználó Simple fiókot hoz létre az alkalmazásban vagy a weboldalon, azzal lehetővé válik számára, hogy minden olyan webáruházban pillanatok alatt fizethessen, ahol a SimplePay online fizetési megoldása is elérhető. A Simple fiók létrehozását az online fizetési folyamat közben is elvégezheti az ügyfél, amennyiben ezt korábban még nem tette meg.
„A két termékünk közötti átjárás biztosításával az volt az elsődleges célunk, hogy gyorsabbá tegyük a Simple felhasználók számára a fizetést azokon a felületeken, ahol a SimplePay fizetési rendszere is megtalálható. Ez jelen pillanatban több mint 3000 webáruházat jelent, a partnerek száma azonban folyamatosan növekszik, hiszen egyre több kis-, közepes- és nagyvállalat ismeri fel a SimplePay megoldásaiban rejlő lehetőségeket. A mostani megoldásunkkal sikerült létrehozni a Simple univerzumot, ahol a vásárlók gyorsan, biztonságosan és kényelmesen tudnak fizetni, a webshopok pedig kevesebb potenciális vásárlót veszítenek el a fizetési szakaszban” – emelte ki dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese.
A legújabb fejlesztés kölcsönösen előnyös a fogyasztóknak és a kereskedőknek. A Simple alkalmazás felhasználói számára még egyszerűbbé válik az online fizetési folyamat. Ez azt jelenti, hogy a Simple fiókban regisztrált bankkártya a SimplePay felületén egy egyszerű azonosítás után elérhető és a vásárló már tud is fizetni a korábban elmentett kártyájával, nem kell a kártya adatait újra megadnia.
A kereskedők is jól járnak, hiszen a Simple alkalmazás teljes regisztrált felhasználói bázisával, közel 400 000 potenciális vásárlóval bővíthetik vevőkörüket. Ráadásul az átálláshoz nincs szükség fejlesztésre, így nincs szükség újabb adminisztrációra, és nem jár járulékos költségekkel sem. A SimplePay online fizetési rendszer bevezetése óta közel 44 milliárd forint értékű forgalmat bonyolítottak le rajta keresztül. A szolgáltatás sikerét bizonyítja, hogy indulása óta több mint 4,5 millió tranzakciót kezeltsikeresen. Amellett, hogy például a jegyértékesítők, biztosítók, e-kereskedők, taxitársaságok, fizetési rendszerét biztosítja, vending automatás vásárlásokhoz speciális POS terminálokat is kínál a vállalat az ország közel 2000 helyszínén, ahol NFC-s és applikációs fizetés is elérhető.