Kapcsolódó cikkek
- A HONOR 20 augusztus 1-től kapható Magyarországon 2019. július 22.
- Kutatás: retteg, hogy összetöri, mégsem vigyáz eléggé okostelefonjára a magyar 2019. július 8.
- Számos HONOR modell megkapja az EMUI 9.1-es frissítést 2019. július 4.
- Elkészült a Honor Színriportja 2019. június 28.
- A HONOR 20 augusztusban Magyarországra is megérkezik 2019. június 25.
- Új készülékkel erősít a HONOR a belépő kategóriában 2019. június 19.
- Bemutatták a HONOR csúcskategóriás N sorozatának legújabb tagját 2019. május 21.
- Tripla kamerával és 32 MP-es szelfi kamerával érkezik a HONOR 20 Lite 2019. május 13.
- Hamarosan lehull a lepel a HONOR legújabb csúcskészülékeiről 2019. május 11.
- NMHH: tarol az okostelefonos életforma – nemcsak a fiataloknál 2019. május 8.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Honor felmérés az okostelefon-használatról
A Honor okostelefon márka az új Honor 20 széria bevezetése kapcsán közvélemény-kutatást végzett az Egyesült Királyságban, ahol a márka erős jelenléttel bír. A felmérés jelentős különbségekre mutat rá az egyes generációk okostelefon-használattal kapcsolatos hozzáállásában. A kutatás* szerint a 18-24 évesek 76 százaléka érzi úgy, hogy az idősebb generáció szerint túl sok időt tölt okostelefonjával, miközben ők azok, akik tudatosabban használják okostelefonjukat. A fiatalok mindössze 8 százaléka gondolja úgy, hogy az okostelefon negatív hatással van az életére, 60 százalékuk véli, hogy okostelefon segítségével hatékonyabb lehet.
- A HONOR a Z generáció körében végzett felmérése alapján a fiatalok 76 százaléka érzi úgy, hogy a társadalom elítéli okostelefonhasználati szokásait
- A kutatás ugyanakkor arra is rámutat, hogy a Z generáció 60 százaléka hatékonyabb az okostelefon által
- A HONOR felmérése az Egyesült Királyságban készült, a márka Közép-Londonban egy kétrészes graffiti falon mutatja be a Z generáció okostelefon használati szokásait
A megkérdezett 16-24 évesek több mint fele (55 százalék) végez alkalmi vagy részmunkaidős munkát, úgy, mint ruhák adás-vétele, network marketing és blogolás. Ezen fiatalok közel harmada (27 százalék) kereset-kiegészítés céljából folytatja a tevékenységet, és 89 százalékuk egyenesen úgy gondolja, hogy okostelefon nélkül nem lenne sikeres benne. A 18-24 évesek fele ráadásul úgy érzi, hogy az okostelefon segítségével fedezett fel magában művészi tehetséget.
A Z generáció véleménynyilvánításra is rendszeresen használja telefonját. A kutatást megelőző 12 hónapban a 18-24 évesek 60 százaléka írt alá online petíciót, 25 százalékuk osztott meg petíciót közösségi oldalán, és a megkérdezettek közel fele (42 százalék) követett politikust vagy aktivistát a közösségi médiában.
A Z generáció a hírek, történések barátaikkal való megosztására elsősorban a közösségi médiát használja. Ennek kapcsán a kutatásból szintén kiderült, hogy a fényképek a Z generáció 95 százalékának kommunikációs eszköze, 83 százalékuk hetente legalább egyszer, míg 29 százalékuk naponta többször küld képeket okostelefonján keresztül.
A kutatás eredményeiből kiindulva a Honor Londonban kétrészes graffiti falat hozott létre a híres Graffiti Kings (elismert utcai művészekből álló csoport) segítségével, hogy fellépjenek a fiatalokat érintő negatív sztereotípiák ellen. A graffiti fal mást mutat nappal és éjszaka, ezzel ábrázolva a Z generáció okostelefon használati szokásait.
_________
* A kutatást az Egyesült Királyságban végezte a OnePoll (www.onepoll.com) 2019 júliusában. Az eredmények az alábbi két kutatáson alapulnak: 2000 fős reprezentatív kutatás 18 éven felüliek körében és 500 fős reprezentatív kutatás a 16 és 24 év közttiek körében.