Kapcsolódó cikkek
- Díjmentes oktatási oldalak a Telenortól 2020. november 22.
- Magyarországon is fut a BERT algoritmus! 2019. december 11.
- Google keresési trendek 2017 2017. december 13.
- Elindult a Vannet „Nincsnet” kampánya 2017. december 3.
- Mobil gyorsasági verseny a Google és a Facebook között 2017. június 14.
- Díjmentesen készíti el kisvállalkozások weboldalát a Telekom 2016. július 20.
- Elindult az ország első "csokifutár" oldala – CsokiMost.hu 2014. március 17.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Miért fontos az egyedi, minőségi weboldal a vállalkozások számára?
Az első benyomás nemcsak az emberi, hanem bizony az üzleti kapcsolatainkat is meghatározhatja, online jelenlét esetén ez a weboldalt jelenti. Napjainkban az online tér jelentősége egyre nő, szeretjük vásárlásainkat, intéznivalóinkat is az otthonunk kényelméből vagy akár útközben bonyolítani, és persze a legjobb ajánlatokat megkapni.
Internetes kereséseink tömörek, konkrétak, az eredményeket gyorsan akarjuk, és bár több szempontot is mérlegelünk, nem vesztegetünk időt a válogatásra. Éppen ezért a találati lista élén szerepelni komoly fegyvertény, igazi versenyelőny a vállalkozások számára.
Hogyan befolyásolja döntéseinket az első benyomás?
Az Ideastyle webdesign szolgáltatása keretében készített céges weboldalak mind kialakításban, mind megjelenésben profizmust, egyediséget sugallnak, a wow érzést keltik a látogatókban.
Az első találkozásunk egy céges weboldallal elég sokat elárulhat a vállalkozás által nyújtott szolgáltatások, termékek minőségéről, éppen ezért fontos, hogy a döntéseket megalapozó felület profizmust sugalljon. A weboldal kinézetét, funkcióját jelentősen befolyásoló webdesign fontos tényezője a látogatók befolyásolásának.
A weboldalon töltött első másodpercek rendkívül fontosak a látogatók szempontjából, hiszen az első benyomás egyedi, megismételhetetlen, ez az, ami vagy megnyeri vagy elrettenti a potenciális vásárlót. A felmérések alapján egy honlap sikere 80%-ban a megjelenésen múlik.
Egyedi webdesign megoldások
Bár nagymértékben függ a termék, szolgáltatás jellegétől, de egy látványos, egyedi és elegáns webes arculat vagy applikáció minden bizonnyal alkalmas arra, hogy elnyerje a látogatók szimpátiáját és pozitív színben tünteti fel a vállalkozást.
Az online elérés első lépése az ismertség megszerzése, erre szolgálnak az online marketing megoldások, amelyek megalapozzák az oldal keresőkben való láthatóságát. Fontos cél a találati lista elejére kerülés, de ez még nem minden.
A következő lépés az a bizonyos első élmény, amely a weboldal megnyitása után fogadja a látogatót. Ekkor kell megragadni a figyelmet, erre alkalmas egy jól megtervezett és felépített webdesign.
A kommunikáció eszköze
Nemcsak az online megjelenés, de az arculat is lényeges eszköze egy vállalkozás kommunikációjának, éppen ezért egy megfelelően kialakított és átgondolt brand segíthet abban, hogy a cég a piac egyedi és sikeres szereplőjévé váljon, a professzionális webdesign pedig képes a weboldalon tartani a potenciális vásárlókat.
Önmagában azonban a webdesign sem működőképes, szoros kontextusban van vele az, hogy cégtulajdonosként mit mondasz, mit sugallsz a termékről, szolgáltatásról. A hitelesség érdekében az egyes területeket össze kell hangolni, hogy egymást erősítsék: egy prémium webdesign mit sem ér prémium termék és profi tartalom nélkül, és fordítva.
A látogatók néhány másodperc alatt hozzák meg a döntést, hogy egy adott terméket vagy céget válasszanak-e, így a webes arculatnak, a webdesignnak óriási szerep jut.