Elindult a Samsung Házhozmegyünk szerviz szolgáltatása

Kütyü Magazin - 2012. február 9.

A napokban indult el a koreai gyártó legújabb, prémium kategóriás hordozható készülékeihez kínált programja, a Samsung Házhozmegyünk Szolgáltatás, amelynek keretében a prémium Samsung készülékek tulajdonosai otthonaikban várhatják a szerelőket.

A Samsung Electronics Magyar Zrt. 2010-ben kezdte meg hazánkban hordozható számítógépeinek hivatalos értékesítését. A készülékekhez a bevezetéskor egy központosított szerviz szolgáltatást kínált, majd 2010 decemberétől egy új típusú szolgáltatással bővült a vállalat ügyfélkapcsolati portfóliója. Az ingyenes Samsung Szervizfutár egy olyan személyre szabott megoldás, amelynek segítségével az okostelefonok, bizonyos prémium kategóriás monitorok, valamint 2011 szeptemberétől a Samsung notebookok és netbookok tulajdonosai könnyedén elintézhetik a termékek szervizelését. A felhasználók ugyanis egy interenetes felületen keresztül futárt rendelhetnek, aki átveszi, majd javítás után az ügyfél által kért helyre és időpontban visszaszállítja a meghibásodott, és a Samsung Partnerszervize, a Telemax Kft. által megjavított Samsung terméket. A Szervizfutár szolgáltatás egy év alatt közel 1000 ügyfélkérésnek tett eleget.

Ügyfelei igényeit szem előtt tartva a Samsung 2012. február elején elindította Házhozmegyünk szolgáltatását. Ezt a prémium kategóriás termékkel rendelekező ügyfelek a My Samsung Hub-on (a cég hazai fejlesztésű online ügyfélszolgálati központján) keresztül igényelhetik, és a szolgáltatás révén otthonaikban várhatják a szerelőket. A szakemberek – amennyiben az technikaliag lehetséges – rögtön a helyszínen el is végzik a javítási munkálatokat, valamint a mobiltelefonok esetében az adatmentést is. Az egyelőre Budapesten és Pest megyében elérhető minőségi szolgáltatás hátterét a mobilkészülékek esetén a Telemax, a notebookok kapcsán pedig a Fixdirect legjobb mérnökei biztosítják. A szervizelést végző munkatársak a Samsung szervizautójával, egyenruhájában és a szolgáltatásra való jogosultságukat igazoló azonosító kártyával keresik fel az ügyfeleket.

„A Samsung egyedi, prémium kategóriás ügyfélkapcsolati megoldásai mellett a már hagyományosnak tekinthető csatornáin keresztül is minőségi szolgáltatásokat nyújt. Az immáron a hét összes napján elérhető, ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunk (06-80-SAMSUNG) a karácsonyi ünnepek alatt meghossszabbított működéssel várta az érdeklődöket. A kiemelt szervizközpontok egységes, prémium megjelenéssel várják ügyfeleiket az ország legtöbb pontján, míg Budapesten és a kiemelt megyeszékhelyeken a notebookok és a táblagépek szervizelését speciális egységek végzik. Mindezeken felül vállalatunk az internet-alapú ügyfélszolgáltatásra is komoly hangsúlyt fektet: aMy Samsung platform segítségével a felhasználók az interneten keresztül igényelhetnek szolgáltatásokat, illetve részesülhetnek különböző kiegészítő kedvezményekben, így például garanciahosszabbításban” – mondta el a témában Gerzsei Attila, a Samsung Electronics Magyar Zrt. Ügyfélszolgálati osztályának vezetője.

További információ a kapcsolódó hazai Samsung weboldalakon érhető el: samsung.commy.samsung.hu/szervizfutar

Vissza