Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét 2012. február 8.
- Elindult a 4G/LTE mobilinternet szolgáltatás a T-Mobile-nál 2012. január 2.
- Vodafone: áprilisra teljes a 4G-s lefedettség 2012. február 15.
- Hipernet országszerte – idő előtt elkészült a Telenor új hálózata 2011. december 12.
- Már a teljes Dunántúlt lefedi a Telenor Hipernet 2011. november 18.
- Új internetes tarifákat vezetett be a Vodafone 2011. november 15.
- Vodafone lakossági minibázis, hogy mindenhol legyen 3G 2011. október 3.
- 1 millió 448 ezerre nőtt a mobilinternet-előfizetők száma 2011. május 19.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A mobil-szélessávval való elégedetlenség a szolgáltatóváltás egyik legfőbb oka
Egy átfogó, a mobilfelhasználók szokásaira és főbb igényeire vonatkozó globális felmérés rámutatott, hogy azok az előfizetők váltanak leggyakrabban szolgáltatót, akik gyakran használják a mobil-szélessávú szolgáltatásokat. A több mint 16 000 megkérdezett mobilfelhasználó közül 40% bizonyult a fejlett szolgáltatások gyakori használójának, és ezeknek több mint fele váltott szolgáltatót az elmúlt években, 40%-uk pedig szolgáltatót készül váltani a következő 12 hónapban.
Azok az előfizetők, akik először választanak mobilszolgáltatót, valamint azok, akik az elmúlt hat hónapban szolgáltatót váltottak, szintén a hangminőséget, a hálózati lefedettséget és a mobil-szélessáv minőségét jelölték meg a három legfontosabb szempontként a szolgáltató kiválasztásakor.
A jelentés szerint az ügyfelek az elkövetkezendő néhány év legfontosabb szolgáltatásaként értékelték a mobil-szélessávot. Általánosságban az előnytelen szerződéses feltételek, a készülékek és hangszolgáltatások magas ára, a hátrányos díjcsomagok, a szolgáltatók készülékportfoliója és a mobil-szélessáv rossz minősége adott okot leginkább az elégedetlenségre.