Kapcsolódó cikkek
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban 2011. december 14.
- Hétmilliárd euró a Galileo navigációs programra 2011. december 1.
- További régiókkal bővül az AppRadio és az iGO primo szolgáltatása 2012. szeptember 29.
- Nem megbízható az Apple térképszoftvere 2012. szeptember 25.
- Nokia Transport 2.1: már nem béta 2012. július 16.
- Az iGO primo app már a Pioneer AppRadio-val is használható 2012. július 4.
- Új TomTom Start 60 modell extra nagy, 6”-os képernyővel 2012. június 1.
- Ingyenes, valós idejű forgalmi adatokkal egészült ki az iGO primo app 2012. április 27.
- Már az Android és iOS felhasználókat is célhoz segíti a Nokia Maps 2012. március 14.
- Intelligens iGO navigáció Becker készülékeken 2011. szeptember 27.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Az autóiparban erősít a Nokia
A Nokia a 2012-es Párizsi Autószalonon bejelentette, hogy Location & Commerce üzletága bővíti együttműködését hét gyártóval a világ legnagyobb autóipari márkái közül. Azzal, hogy ötből négy autóban már a Nokia beépített navigációs rendszere található, a finn vállalat az egyetlen olyan gyártó, amely átfogó térképes és navigációs megoldásokat kínál az autóipar szereplői számára a térképes tartalmaktól, a helymeghatározó platformokon keresztül, a térképes alkalmazásokig.
A Nokia Location & Commerce helymeghatározási szakértelmét kihasználva, számos piaci szereplő választotta a NAVTEQ térképeket újgenerációs információs és szórakoztató rendszereihez:
· az új Mercedes A-osztály navigációi NAVTEQ térképpel működnek majd;
· a Pioneer is a NAVTEQ térképet választotta utángyártott rendszereihez;
· a Volkswagen Csoport a NAVTEQ térképekkel erősíti új információs és szórakoztató rendszereit;
· a Hyundai információs és szórakoztató stratégiája is a NAVTEQ térképekre épül;
· a Garmin a Nokia’s Transit and Pedestrian Content megoldálst választotta az Urban Guidance szolgáltatás alapjául;
· a Volvo a Nokia Location Platform-ot használja teljes, globális térkép és helymeghatározó szolgáltatásához, melyet első adatkapcsolt navigációs rendszereiben alkalmaz.
A Nokia Location Platform (NLP) egyre nagyobb szerepet játszik az autóipari vállalatok és autógyártók jövőbeli terveiben. A közel 200 országot lefedő szolgáltatásával a Nokia Location Platform kiváló minőségű térképeket, helymeghatározást, útvonaltervezést és közlekedési információkat kínál, melyekkel partnerei nagyszerű helyalapú szolgáltatásokat kínálhatnak.
A NAVTEQ tapasztalatának köszönhetően a helyalapú tartalmak terén és a Nokia úttörő munkájának a mobil navigáció fejlesztésében, a Nokia Location & Commerce olyan erős és egyedülálló termékportfóliót fejlesztett ki, amely megfelel az autóipari partnerek elvárásainak.