Kapcsolódó cikkek
- Japán találmány az okos pelenka 2014. február 11.
- A HTC is belekóstol a hordható kütyük világába 2014. február 7.
- Elindult a Pebble appstore 2014. február 4.
- Okostáska akadályozza meg a túlköltekezést 2014. január 30.
- Hajlékony kijelzőt kap a Galaxy Gear utódja? 2014. január 27.
- Okos melltartó – nem feltétlenül a férfiak örömére [Videó] 2014. január 27.
- VTech Kidizoom – okos karóra gyermekeknek 2014. január 23.
- 3D nyomtatás és okosautó dömping az idei rekordméretű CES-en 2014. január 20.
- Második generációs okosszemüveg az Epsontól 2014. január 17.
- Pebble Steel – fém köntöst kapott az óra 2014. január 10.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
2017-ig 45 millió okosóra találhat gazdára
Jelenleg a hordható okoseszközök piaca éppen csak felmelegedőben van, ám az előrejelzések pozitív jövőt jósolnak nekik. Néhány év múlva az okosórák iránti kereslet akár ötszörösére is emelkedhet.
Egyre több hordható okoseszköz jelenik meg a piacon, se szeri, se száma a különféle fitness csuklópántoknak. Az okosóra gyártásba is számos vállalat vágott már bele, mely szegmensnek fényes jövőt jósol a Canalys.
A független elemző cég adatai szerint a csuklón hordható okos kiegészítők száma már ebben az évben elérheti a 17 milliót, melyből az okos karórák 8 milliót tesznek majd ki. További becslések szerint jövőre ez a 8 milliós szám majdnem a triplájára nőhet (23 millióra), 2017-re pedig 45 millió okosóra is gazdára találhat.
Az okos karórák piacát jelenleg a Samsung uralja Galaxy Gear modelljével, melyből az első két hónap alatt közel egymillió fogyott. 2013. év második felében 54%-os piaci részesedéssel vezette a listát, őt pedig a Sony követte a sorban okosórájával, a Sony Smartwatch-csal (19%), harmadik helyen pedig a Pebble állt 16%-kal. Ez idő alatt (az év második felében) nagyjából 1,6 millió okos karórát értékesítettek.
Forrás: Mashable.com