Kapcsolódó cikkek
- Kínai munkások turbózzák fel az App Store helyezéseit? 2015. február 9.
- Hanghívás funkciót tesztel a WhatsApp 2015. február 9.
- Az AIDS-et és a szifiliszt is kimutatja egy új telefonkiegészítő 2015. február 6.
- Véradást segítő mobilalkalmazást mutatott be a Vöröskereszt 2015. február 6.
- QR-kód-olvasó mobilalkalmazást mutatott be a Kaspersky 2015. február 6.
- Spotify riválison dolgozik az Apple 2015. február 5.
- Hamarosan elkezdődhet a tago arc dizájnkütyü tömeggyártása 2015. február 4.
- Alkalmazásköntösbe bújt a világ első digitális porszívója 2015. február 4.
- Már harmadik féltől származó appokkal is "kártyázik" a Google Now 2015. február 2.
- Egyre népszerűbbek a mobilos játékok 2015. január 30.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A webre is megérkezett a Flipboard
Eddig csak mobilos platformokon volt elérhető a népszerű magazin-alkalmazás, ám mostantól számítógépről, böngészőn keresztül is olvasgathatjuk az általunk követett forrásokból érkező érdekes híreket.
A Flibpoard hamar népszerűvé vált az Android, Windows Phone, BlackBerry 10 stb. rendszerű okostelefonokon és táblagépeken, hiszen hatékonyan gyűjti össze a felhasználók által követett forrásokból érkező híreket, érdekességeket, melyeket magazinszerűen lapozható felülete révén ízlésesen tálal a kijelzőn. A fejlesztők úgy látták, eljött az ideje kitörni a mobil platformokról, s elérhetővé tették a Flipboard szolgáltatását a weben, így számítógépünk böngészőjéből is hozzáférhetünk.
A mobil eszközökétől eltérő környezet miatt a felhasználóknak le kell mondaniuk a megszokott „lapozgatós” böngészésről, és a magazinok megjelenése is változó, az adott tartalomtól függően hol a szöveg, hol a nagy felbontású képek kerülnek előtérbe.
Egy további fontos különbség a mobilos és a webes Flipboard között, hogy utóbbi esetén az adott cikkre kattintva nem a Flipboard által újraformált, a szolgáltatás dizájnjához illeszkedő lapon landolunk, hanem rögtön a forrás oldalon. Ez nem túl elegáns megoldás, de hamarosan változhat a helyzet, ugyanis a fejlesztők több kiadóval, köztük a National Geographic-kal is együttműködési megállapodást kötöttek, ami a tartalmak átszabott megjelenítését célozza a webes Flipboardban.
Jó hír, hogy a webes verzióba is átültettek minden testreszabási lehetőséget, melyek miatt oly sok embert csalogatott magához a Flipboard a mobil eszközökön az elmúlt években, így a számítógép előtt sem jönnek zavarba a felhasználók.
Kezdetben nem lesz sok hirdetés a szolgáltatás új színterén, de idővel nyilván növekszik ezek száma a bevételek érdekében.
[Forrás: Übergizmo]