Kapcsolódó cikkek
- Megérkeztek a HP üzleti felhasználóknak szánt VR megoldásai 2017. augusztus 3.
- Az Air France beszállókártyái Messengeren is elérhetőek 2017. július 21.
- Futurobi: fantasztikus ökomusical, 3D Vj technikával 2017. június 29.
- Ma a világon először élő AR beszélgetés a Gorillazzal a Telekom Electronic Beats szervezésében! 2017. április 20.
- Telekom Hajó – vízre bocsátják Magyarország első mozgó videojátékos rendezvényét 2017. április 13.
- A Fujitsu virtuális valóságra felkészített CELSIUS munkaállomásaival élmény dolgozni 2017. március 24.
- A HTC bejelentette a Vive Trackert és a Vive Deluxe Audio Strapet 2017. március 1.
- Gondolatra szikrázó gyufa a virtuális térben 2017. február 28.
- A Samsung új, kontrollerrel ellátott Gear VR-ral bővíti a VR-ökoszisztémát 2017. február 27.
- A Samsung C-Lab új virtuális valóság projektekkel érkezik az idei Mobil Világkongresszusra 2017. február 23.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Izgalmas headsetek az Air France fedélzetén
Az Air France bejelentette, hogy augusztus 1-jétől olyan, virtuális valóság headsettel felszerelt fedélzeti szórakoztató rendszert tesztelésébe kezd, melynek köszönhetően az ügyfelek az utastértől elszeparálva, saját repülő-mozitermükben élvezhetik kedvenc 2D-s, illetve 3D-s filmjeiket és sorozataikat.
A francia légitársaság évek óta elkötelezett az utasok legmagasabb szintű kiszolgálása és az innovatív fedélzeti megoldások nyújtása mellett. Az Air France a filmnézés izgalmas megújításának érdekében ezúttal a SkyLights nevű startup céggel közösen dolgozta ki legújabb szolgáltatását, melynek bevezetése után virtuális valóság headseten keresztül nézhetik kedvenc filmjeiket a légitársaság utasai.
Elsőként a Párizs és Saint Martin között közlekedő repülőgépek utasai próbálhatják ki a fedélzeti szórakozás legújabb formáját. Az A340-es járatok business osztályát választó ügyfelek részére a magas szintű szórakoztatás jegyében augusztustól 4 headsetet és mintegy 40 filmet és sorozatot kínál a légitársaság.
Az Air France szerint a tesztelési időszak alatt értékes tapasztalatot fognak szerezni az eredeti és innovatív megoldásokkal javított fedélzeti szolgáltatásokkal kapcsolatban. Az együttműködés kiváló lehetőség a SkyLimits nevű startup számára is, akik az Open Innovation részeként dolgoznak a légitársasággal a szolgáltatásainak fejlesztésén.
A légitársaság rövidtávú tervei között szerepel a szolgáltatás más járatokra való kibővítése is, így a tesztidőszak után újabb útvonalakon is elérhető lesz a virtuális valósággal fűszerezett fedélzeti mozizás élménye.