Kapcsolódó cikkek
- Az olasz Vodafone videóban mutatja be a kapcsolódás erejét 2020. március 31.
- A Vodafone folytatja 5G-s hálózatának kiépítését 2020. március 27.
- Plusz 15 GB igényelhető adatkerettel segít a Vodafone 2020. március 21.
- Ingyenes oktatási és szórakoztató tartalmak a Vodafone-tól 2020. március 16.
- 100 GB adat Valentin-napra a Vodafone-tól 2020. február 13.
- Elindult az ÉletMentő applikáció 2020. január 23.
- Rekord adatfogyasztás 2019-ben a Vodafone-nál 2019. december 30.
- A Vodafone Főállású Angyalok több ezer ember életét tették könnyebbé 2019-ben 2019. december 29.
- SIM-kártyát csökkent a Vodafone 2019. december 7.
- Fogyatékkal élőknek segít a Vodafone applikációja 2019. december 3.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Díjmentes 100 percet ad a Vodafone az idősebb ügyfeleknek
A Vodafone Magyarország szeretné ügyfeleit támogatni a koronavírus miatt kialakult helyzetben, ennek részeként a leginkább veszélyeztetett korosztály számára, a 65 éves és annál idősebb, feltöltőkártyás ügyfeleinek plusz 100 perc díjmentes lebeszélhetőséget biztosít. A szolgáltató április 6-án éjféltől minden érintett ügyfele számára automatikusan aktiválja a kedvezményt. Kifejezetten ennek a korosztálynak segít a feltöltőkártyás adategyeztetési kötelezettség felfüggesztése is, amit már márciustól megszüntetett a Vodafone Magyarország.
A szolgáltató adatai szerint a 65 éves és idősebb korosztály tagjai jellemzően rövidebb hanghívások segítségével tartják a kapcsolatot szeretteikkel a mostani nehéz időszakban. Az április 6. éjféltől automatikusan aktivált kedvezményt kifejezetten az ő kommunikációs szokásaikat figyelembe véve alakította ki a Vodafone Magyarország. A belföldi irányba felhasználható díjmentes 100 perc lebeszélhetőséget az aktiválást követően 90 napig tudják felhasználni az érintett ügyfelek, akiket SMS-ben értesít a szolgáltató.
Emellett a Vodafone már korábban felfüggesztette a feltöltőkártyás ügyfeleket érintő kötelező adategyeztetést a veszélyhelyzet végéig, mivel az idősebb korosztály nagy része tapasztalatok szerint ezt főként személyesen intézi. A hírközlési törvény szerint a feltöltőkártyás adategyeztetésre legkésőbb az eredeti szerződéskötési dátum egy éves évfordulójáig lenne lehetőség. A határidő elmulasztása a feltöltőkártyás előfizetés törlésével járna, a mostani helyzetben azonban a Vodafone Magyarország elsőként jelentette be, hogy az NMHH-val egyeztetve eltér ettől a folyamattól. Ez azt jelenti, hogy adategyeztetés elmulasztása nem fogja hátrányosan érinteni az ügyfeleket és senkinek nem fogják emiatt kikapcsolni az igénybe vett szolgáltatást.
A Vodafone Magyarország továbbra is arra kéri ügyfeleit, hogy ha tehetik, maradjanak otthon, ügyintézésre pedig használják a telefonos vagy online felületeket. Az általános ügyintézésre továbbra is a My Vodafone applikációt javasolja a szolgáltató a hatékonysági és biztonsági szempontokat szem előtt tartva. Az online ügyintézésre való átállás megkönnyítése érdekében a szolgáltató kialakított egy dedikált felületet az összes tudnivalóval, ahol szöveges és videós tájékoztatást is biztosít az ügyfeleknek.