Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonos alkalmazások a szervezetfejlesztés szolgálatában 2016. június 22.
- Így készülnek a legjobb nyaralós fotók okostelefonnal – gyorstalpaló Rizsavi Tamás fotográfussal 2016. június 19.
- Városi fiatalok a NUDE by NUBU új kampányának arcai, akik smink nélkül álltak a kamerák elé 2016. június 17.
- A Samsung új játékélménnyel várta a gamereket az E3 konferencián 2016. június 17.
- Teszt - itt a látható különbség az egy kamerás és a két kamerás mobillal készített képek között 2016. június 17.
- Tarolt a P9 és a P9 Plus kiszállításaival a Huawei 2016. június 17.
- Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért 2016. június 16.
- Magyarországon először – csúcskategóriás sajátmárkás telefonok a Vodafone kínálatában 2016. június 16.
- Elérhető a megújult iGO Navigáció alkalmazás 2016. június 13.
- A Huawei készül a labdarúgó Európa-bajnokságra: szurkolói app a Facebookon 2016. június 12.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
Új szolgáltatást vezet be DMRV Zrt., hogy fogyasztói számára gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosítson. A webes böngészőben és okostelefonon is használható ügyfélszolgálati alkalmazás a felhasználók számára korábban nem biztosított funkciókat is könnyen elérhetővé tesz.
A DMRV Zrt elkötelezett minden olyan fejlesztés bevezetése mellett, mely a fogyasztó kényelmét, a gyors és hatékony ügyintézést teszi lehetővé, ezáltal folyamatosan növelve a szolgáltatás színvonalát, a felhasználók elégedettségét. Ennek szellemében készítette új mobilapplikációját, az SAP Multichannel Foundation for Utilities ügyfélszolgálati alkalmazást.
A díjmentesen letölthető applikáció használatával személyes és telefonos ügyfélszolgálat megkeresése nélkül, a nap bármely szakaszában, kényelmesen, otthonról, vagy akár bevásárlás, várakozás közben intézhetik ügyeiket az ügyfelek – pusztán egy okostelefon segítségével.
A szolgáltató új alkalmazása számos hasznos funkciót tartalmaz. Azon felül, hogy a felhasználó megtekintheti az ügyfélszolgálati irodák elérhetőségét és címét, ellenőrizheti a saját adatait, a vízmérők gyári számait és állását. Lehetőség nyílik megváltoztatni a telefonszámot és email címet, illetve akár számlamásolatot is kérhet, amit a regisztrált e-mail címen kap meg a fogyasztó.
Nemcsak az ügyfél kommunikálhat a DMRV Zrt.-vel, hanem a vízszolgáltató is tud üzenetet küldeni a felhasználó részére. Így a fogyasztók tájékoztatást kaphatnak a soron következő diktálás, leolvasás időpontjáról, az esedékes számláról, a vízmérő hitelességének közelgő/megtörtént lejártáról, a későbbiek folyamán pedig műszaki információkról: például arról, jelenleg hol van csőtörés, mikorra várható a hiba elhárítása.
Gyorsabb, egyszerűbb számlakiegyenlítés az iCsekk alkalmazással
A DMRV Zrt. bevezeti a QR-kóddal történő fizetési lehetőséget is, hogy megkönnyítse az ügyfelek dolgát a számlák kiegyenlítésében. A QR-kód (Quick Response) a mobilfizetés olyan formája, mellyel az ügyfél a számlalevélen szereplő, a tranzakció adatait tartalmazó QR-kódot okostelefonjának kamerájával beolvasva egyenlíti ki a számla összegét. Az első vásárlásnál regisztráció szükséges, de ez is pár lépésben, néhány perc alatt elvégezhető. A második vagy sokadik tranzakciónál pedig már csak be kell jelentkezni, így a vásárló akár 5 másodperc alatt elintézheti a fizetést. A módszer képernyőméret- és platformfüggetlen, tehát minden, a QR-kódot értelmezni képes okostelefonról elérhető.