Kapcsolódó cikkek
- emporiaTALKcomfort - Kisebb, stílusosabb és vékonyabb 2012. március 1.
- Android 4.0 mobil Bang & Olufsen ICEpower hangrendszerrel - Lumigon T2 2012. február 29.
- Lava XOLO X900 – Intel Atom alapú mobil Indiának 2012. február 29.
- Orange Santa Clara: Intel Atom processzorral 2012. február 29.
- Panasonic Eluga Power: 5 hüvelykes HD képernyővel 2012. február 28.
- Samsung S5380 Wave Y – Csajos változatban is 2012. január 27.
- Milyen lesz az iPhone 5? 2012. január 26.
- Másfél milliárd Series 40 mobilt adott el a Nokia 2012. január 26.
- Áprilisban érkezik a Samsung Galaxy S III? 2012. január 25.
- Brutális külső és strapabíróság - Casio G-Shock 2012. január 25.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Vodafone mobilbiztosítás sérülés vagy lopás ellen
Május 27-én indult útjára a Vodafone új szolgáltatása, amelynek segítségével bármilyen, a Vodafone kínálatában elérhető telefonra biztosítást köthet az ügyfél.
Alap és extra készülékbiztosítás is választható, amelyekkel a felhasználó többek között megóvhatja mobilját a folyadék- és vízkároktól, a szándékos rongálástól, vagy akár attól, ha véletlenül elejti a telefonját és az összetörik. Extra csomag esetén mindezek mellé még lopás vagy rablás esetén is jár a kártérítés. Csak annyi a teendő, hogy baj esetén a felhasználó felhívja a Vodafone Készülékbiztosítás kárrendezési vonalát a 06-1-477-41-27 normál díjas telefonszámon, és az adatok rögzítése után már fel is kereshető valamelyik márkabolt, ahol némi papírmunka után azonnal, vagy legfeljebb 15 napon belül kézhez vehető az új, a régivel megegyező vagy azonos kategóriájú készülék.
A biztosítást lakossági és üzleti számlás ügyfelek egyaránt igénybe vehetik, amennyiben készüléküket a Vodafone-nál vásárolják vagy vásárolták meg. Erre új előfizetőként a szerződéskötéskor, régi ügyfélként pedig szerződéshosszabbításkor, illetve az ezeket követő hatvan napon belül van lehetőség. A biztosítás bármely üzletben megköthető, kárrendezésre azonban csak a márkaboltokban van lehetőség.
Fontos tudni, hogy a készülékbiztosítás nem nyújt fedezetet a telefonon tárolt adatok visszaállítására, de az ingyenes AdatŐr alkalmazás használatával megóvhatók a legfontosabbak adatok, például a telefonszámok, a naptárbejegyzések vagy az üzenetek.