Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában 2013. április 18.
- Már több mint 150 ezer app a Windows Phone áruházban 2013. április 9.
- Smartmobil 2013: Dobd el a kulcscsomód, használd a mobilod! 2013. április 5.
- „Kertberendező” mobilalkalmazás az IKEA-tól 2013. április 18.
- Telefonnal irányítható vécét mutatott be egy japán cég 2013. április 17.
- Megújult a YouTube iOS alkalmazása 2013. április 16.
- Windows Phone 8 GDR3 – Megújult felület, ütősebb modellek 2013. április 15.
- Elérhető az LG Optimus 4X HD és az Optimus L7 Android Jelly Bean frissítése 2013. április 12.
- Új külsőt kapott a Google Play 2013. április 10.
- Facebook Home: Android értesítések kizárva 2013. április 8.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A LinkedIn frissítette mobilalkalmazását
Megújult az üzleti közösségi oldal, a LinkedIn mobilalkalmazása. Az új változatban több képpel és hirdetésekkel is találkozhatunk.
2011 óta először frissítették a LinkedIn mobilapplikációját. Most az új változatban hirdetéseket is találunk, ugyanis szponzorált tartalommal (pl. hirdetési folyam) kísérleteznek. Ez kisebb teszt formájában már januárban megjelent az asztali és az iPad változaton, most bővítették Androidra és iPhone-ra.
Az előző dizájn inkább a hírfolyamra fektetett nagyobb hangsúlyt, a frissítéseknek kevesebb szerep jutott. Most azonban, a legtöbb update-hez hasonlóan, előtérbe kerültek a képek, és a frissítések. A felület sokkal interaktívabbá vált. A felső sávban – kb. az oldal negyedén – csak a frissített státuszokat (pl. munkahelyváltás) látjuk, képpel ellátva. A profilképek is nagyobbak lettek, és ezeket ki is nagyíthatjuk.
A navigáción is finomítottak. Tomer Cohen. A LinkedIn mobil termékvezető szerint sikerült a 3-4 lépés távolságot lecsökkenteni egyre.
Ezek a frissítések jelentősek, hiszen egyre több felhasználó éri el az oldalt mobilról. Tavaly még csak 15%-uk, most azonban már 27% kapcsolódik ily módon.
Forrás: Masahble.com