Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonos alkalmazások a szervezetfejlesztés szolgálatában 2016. június 22.
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában 2016. március 5.
- Az olimpiára érkezik a Samsung Galaxy S7 edge limitált kiadása 2016. július 7.
- Kétéves a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer 2016. július 5.
- A MentorFM mobilalkalmazás már elérhető számítógépre is: elindult a webplayer 2016. július 5.
- Vodafone M2M technológiára épülő elektromos bérbringa a Balatonnál 2016. július 1.
- Szép volt fiúk, szép lesz, fiúk! 2016. június 29.
- Kilenc Cannes-i oroszlánt nyert a Telekom demenciakutatást segítő játéka 2016. június 28.
- Kolivri: elindult az első magyar Virtuális Valóság (VR) videó és fotómegosztó oldal 2016. június 27.
- Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért 2016. június 16.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Oracle: új mobilos szolgáltatásokat igényelnek a szurkolók
Új szolgáltatásokat igényelnek a szurkolók az amerikai Oracle szoftverfejlesztő és -szolgáltató konszern legfrissebb kutatása szerint, többségük elsősorban ételt és italt szeretne rendelni és kifizetni mobilos alkalmazással a lelátókon ülve, a meccs nézése közben.
A felmérésben megkérdezett 8 ország több mint 3500 szurkolója közül az amerikaiak 68 százaléka és a nemzetközi drukkerek 60 százaléka úgy nyilatkozott: "valószínűleg" vagy "biztosan" rendelnének a lelátókon, ha rendelkezésre állna a mobilos opció a stadionban.
A szurkolói élmény minőségének szempontjából a megkérdezettek a világon mindenhol az ételt és az italt helyezték a szórakoztatás, a technológia és a kényelem elé, 65 százalékuk elismerte, hogy az étel-ital vásárlása impulzív dolog, és szívesen költenének 30 százalékkal többet, ha a várakozási idő a felére csökkenne. Az amerikai válaszadók átlagosan további 20 dollárt költenének ételre és italra, ha a várakozási idő a felére csökkenne, ezáltal 43 százalékkal növekednének a költések.
A felmérés rámutatott arra is, hogy a nemzetközi szurkolók 18, az amerikai szurkolók átlagosan 30 percet töltöttek sorban állással a büféknél valamilyen eseményen, miközben az elmúlt 12 hónapban a szurkolók több mint 40 százaléka hagyta ott a sort a büféknél vásárlás nélkül a túl hosszú várakozási idő miatt.