Kapcsolódó cikkek
- HD csatornákkal turbózza ajánlatait a UPC Direct 2016. március 2.
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC 2016. március 1.
- Felvásárlással bővíti hálózatát Bicskén a UPC 2016. február 11.
- A UPC ügyfelei is nézhetik az m3D adását 2012. június 13.
- Kódolatlan hónap a SuperTV2 csatornán! 2016. március 11.
- Felturbózott üzleti struktúrával készül idén az Invitel 2015. május 7.
- Olimpia HD minőségben, kódolatlanul a T-Home tévészolgáltatásain 2012. augusztus 3.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Tovább bővül a FOX lefedettsége!
A FOX Networks Group új lépcsőfokhoz ért szórakoztató csatornájának terjesztésében. A vállalat zászlóshajójaként ismert FOX március 21-től a UPC Magyarország előfizetői számára is elérhetővé válik a szolgáltató Digital Bronze és Digital Gold csomagjában!
A két cég megállapodásával jelentősen nő a FOX lefedettsége, mely ennek köszönhetően hazánkban több mint 1,6 millió háztartásba ér el. A UPC hálózatán több mint 470 ezer előfizető követheti a csatornát a Digital Bronze és Digital Gold csomagok kínálatában – március 21. és április 20. között a 10-es és 69-es, április 21-től a 69-es csatornahelyen.
A FOX műsora 2014. február 1-jén indult hazánkban. A nézők a csatorna magyarországi kínálatában olyan világszerte ismert és népszerű sorozatokkal találkozhatnak, mint Az Álmosvölgy legendája, a Harry Bosch – A nyomozó, a The Strain – A kór, a rangos díjakkal kitüntetett Empire, vagy a világ egyik legsikeresebb animációs filmsorozata, A Simpson család. A csatorna legnépszerűbb műsora a kultikus The Walking Dead sorozat, melynek legújabb epizódjai már az amerikai vetítést követően néhány órával hazánkban is bemutatásra kerülnek. A sorozat eddig is kiemelkedő nézettséget hozott, a hatodik évad második felének premierpizódja a műsor idősávjában a 10. helyet szerezte meg a magyar tévés nézettségi mezőnyben, számos jelentős csatornát megelőzve.