Rövid hírek
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
Legolvasottabb híreink
- Okostévé, mobil, tablet: már nem egy eszközön fogyasztjuk a tartalmakat 2025. július 17.
- Ultramodern csatlakozás, kimagasló képminőség – Ismerd meg az E4 szériát 2025. július 16.
- Fenntarthatóság minden szinten: Az LG elköteleződése a jövő mellett 2025. július 18.
- Netflix az autóban? Az LG webOS már a Kia járműveiben is elérhető lesz 2025. július 19.
- QD-OLED és AI egy kijelzőben – Megérkezett a Samsung új Smart Monitor szériája 2025. július 18.
- A Sandberg bemutatta új 4K-s webkameráját és USB-C-s Bluetooth-adapterét 2025. július 20.
- Utazz képzeletben, kattints a valóságban – Nyaralás a HONOR 400-zal 2025. július 17.
- Több mint egy szív vagy nevető fej – Az emojik valódi jelentése 2025. július 16.
- Epson projektorok a pécsi fényfesztivál kulisszái mögött 2025. július 21.
- Túl egy szívecskén: az emojik új jelentései 2025-ben 2025. július 16.
Gyermekes családnak lenni drága – főleg, ha van Netflix is!

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2024-es kutatása szerint a gyermekes családok jóval többet költenek hírközlési szolgáltatásokra, mint a gyermektelen háztartások. Ennek fő oka, hogy többféle szolgáltatást is igénybe vesznek – például a streaminget: míg a gyermektelen háztartások csupán 18 százaléka használ ilyen platformot, a két vagy többgyermekes családok esetében ez az arány már 69 százalékra emelkedik.
EA SPORTS FC 25 a nappalidban – konzol nélkül, két hónapig ingyen!

A 2022-es vagy újabb Samsung okostévékkel rendelkező felhasználók most exkluzív ajánlatban részesülhetnek: két hónapon keresztül díjmentesen kipróbálhatják az Xbox Game Pass Ultimate szolgáltatást, és akár konzol nélkül is belevethetik magukat az EA SPORTS FC 25 világába. A nyári promóció a Samsung, az Xbox és az Electronic Arts (EA) együttműködésének eredménye, és Magyarországon 2025. augusztus 12-ig elérhető.
Mit cserélnek most a magyarok? iPhone 13, Galaxy S22 és MacBook a toplistán

Úgy tűnik, a magyar felhasználók tudatosan óvják mobil eszközeiket: a Rejoy adatai alapján az eladásra felkínált okostelefonok, tabletek, laptopok és okosórák többsége újszerű állapotban érkezik be a céghez. Az idei évben elsősorban iPhone 13 és Samsung Galaxy S22 típusú készülékeket, körülbelül öt éve vásárolt MacBookokat és három éves Apple Watchokat kínálnak eladásra a magyar felhasználók.
Epson projektorok a pécsi fényfesztivál kulisszái mögött

Idén harmadik alkalommal volt az Epson a Zsolnay Fényfesztivál hivatalos vetítéstechnikai partnere, amelyet július 3. és 6. között rendeztek meg Pécsett. A látványos fényinstallációk idén is lenyűgözték a fesztiválra érkező tízezreket. Az évek során a Zsolnay Fényfesztivál hazánk egyetlen nemzetközileg is elismert fényfesztiváljává vált, amely újraélesztette Pécs belvárosát és kulturális életét.
A Sandberg bemutatta új 4K-s webkameráját és USB-C-s Bluetooth-adapterét

A dán Sandberg legújabb technológiai újdonságai – egy 4K-s felbontású USB-C/A webkamera és egy USB-C-s Bluetooth-adapter – kifejezetten a mai digitális munkavégzés és szórakozás igényeihez igazodnak. Legyen szó professzionális felhasználókról vagy hétköznapi feladatokról, ezek az eszközök növelhetik a hatékonyságot és a felhasználói élményt.
Netflix az autóban? Az LG webOS már a Kia járműveiben is elérhető lesz

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy webOS alapú autós okosplatformja (ACP) hamarosan elérhető lesz a Kia új, európai piacra szánt modelljeiben is. A fejlett mobilitási megoldás először a nemrég bemutatott EV3 modellben debütál, majd a későbbiekben az érkező EV4 és EV5 modellekben, valamint a megújult Sportage-ben is helyet kap. Ez lesz az első alkalom, hogy az LG innovatív autós felhasználói élménye megjelenik Európában, a sikeres dél-koreai bevezetés után.
Fenntarthatóság minden szinten: Az LG elköteleződése a jövő mellett

Az LG Electronics (LG) nyilvánosságra hozta 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését, amelyben részletesen beszámol a 2030-ig kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez vezető jelentős előrelépésekről. A dokumentum külön kitér az üvegházhatású gázok (ÜHG) kibocsátásának csökkentésére, valamint a körforgásos gazdálkodásban elért eredményekre. A jelentés bemutatja, hogyan építi be a vállalat a fenntarthatóságot működésébe, összhangban „Jobb élet mindenkinek” fenntarthatósági víziójával.