Szűrés
A(z) okoseszköz kulcsszót tartalmazó cikkek
A Huawei továbbra is a hordozható okoseszközök piacának éllovasa
A leszállított viselhető okoseszközök – okosórák, okoskarkötők – száma 2020 első negyedévében globálisan elérte a 72,6 milliót, amely 29,7 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez képest – közölte negyedéves jelentésében az International Data Corporation (IDC) kutatócég. A jelentés szerint a Huawei megtartotta magas piaci részesedését, a vállalat által leszállított viselhető okoseszközök száma a tavalyi év első negyedévéhez képest 62,2 százalékkal nőtt.
Exkluzív Salvador Dalí virtuális kiállítás a Honor okoseszközeivel
A Honor nemzetközi okotelefon és okoseszköz márka bejelentette, hogy elindítja Honor Academy programsorozatát. A kezdeményezés célja, hogy támogassa a felhasználókat a produktivitásban, a kreativitásban és új ismeretek elsajátításában, mindezt exkluzív oktatási és fejlesztési anyagokon keresztül. A program keretében a Honor számos online oktatási platformmal és kulturális intézménnyel működik együtt, így biztosítva különleges programokat a felhasználóknak.
Fontos az okoseszközök antibakteriális védelme
A mindennapokban használt eszközök közül az okostelefonok vannak leginkább kitéve a kórokozóknak*, a tévék pedig működésük során szinte vonzzák a port, ezért fontos a készülékek tisztán tartására kiemelt figyelmet fordítani. A tiszta telefonok és TV készülékek egészségesebb környezetet teremtenek és hozzájárulnak a felhasználók biztonságához is.
A HONOR tovább gyarapítja okostermékekből álló kínálatát
A Honor okostelefon és okoseszköz márka bejelentette, hogy új termékportfólióval támogatja a hálózatba kapcsolt intelligens eszközök elterjedését, és ezek segítségével egy összekapcsolt világ megalkotását. Az újonnan bejelentett termékek közt megtalálható a Honor MagicBook Pro notebook, a Honor ViewPad 6 táblagép, a Honor Router 3, a HONOR Vision X1 okostelevízió-sorozat, a Honor Choice termékkategórián belül pedig számos háztartási kisgép.