Szűrés
A(z) mobilalkalmazás kulcsszót tartalmazó cikkek
Mostantól mesterséges intelligencia segít a Telekom appban
Májusától a Telekom alkalmazásban elérhető új funkció, a Magenta AI, mesterséges intelligencia segítségével válaszol az ügyfelek kérdéseire és kéréseire. Ez az innovatív megoldás minden felhasználó számára hozzáférést biztosít a gyorsan fejlődő AI-technológia előnyeihez – külön alkalmazás letöltése nélkül.
Parkolj okosan! Új AI-funkció a Yettel appban
A belvárosi parkolóhely keresése gyakran időrabló és stresszes feladat, amely nemcsak az autósokat terheli, hanem a városi forgalmat is tovább sűríti, és növeli a környezeti terhelést. A Yettel most új megoldást kínál: egy mesterséges intelligenciával támogatott parkolási asszisztenst, amely a vállalat mobilalkalmazásán belül segít hatékonyabban szabad parkolóhelyet találni.
Kérdezz bátran – a Viberen már a Copilot válaszol
Gyors választ keresel egy nehéz kérdésre? Nem találod a megfelelő képet, hogy életre kelts egy ötletet? Inspirációra van szükséged egy születésnapi meglepetéshez vagy épp egy beszélgetés lendületben tartásához? Ha ezek ismerősek, van egy jó hírünk: a Rakuten Viber most elhozza a Copilot élményt a magyar felhasználóknak!
Új interaktív üzleti üzenetküldési megoldások a Viberen
A Rakuten Viber két új, interaktív megoldással gazdagítja üzleti üzenetküldési eszköztárát: megérkeztek a Carousel és List típusú üzenetek. Ezek az újítások lehetővé teszik a márkák számára, hogy egyszerűbbé és hatékonyabbá tegyék az ügyfélkommunikációt a Viber platformján, miközben javítják a felhasználói élményt és támogatják az automatizált ügyfélkezelést.