Szűrés
A(z) e-kereskedelem kulcsszót tartalmazó cikkek
Személyre szabott élmények a vásárlási szezon csúcsán
Teljes gőzzel zajlik a felkészülés az év legintenzívebb vásárlási időszakára. Az ünnepi szezon egyszerre sprint és maraton – a Black Fridaytől és a Cyber Mondaytől kezdve a karácsonyi kampányokon át az év végi kiárusításokig a márkák komoly lehetőségek és kihívások előtt állnak. A vásárlók minden irányból ajánlatokkal találkoznak, miközben a figyelmük egyre rövidebb ideig tartható fenn, és a személyre szabott élmények iránti elvárások magasabbak, mint valaha.
XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY
E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.
Ismét a Telekom adta el a legtöbb mobilt és táblagépet
2022-ben ismét a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – immár ötödik éve. A teljes online kiskereskedelmi piac 2,4 százalékát tudhatja magáénak a Telekom, amivel a hatodik legnagyobb hazai online szereplőnek számít – derül ki a GKID legfrissebb eTOPLISTA rangsorából*.
5 digitális tipp a kiskereskedők és az e-kereskedelemben dolgozók számára
A mai, rendkívül versenyorientált e-kereskedelmi környezetben a kiskereskedőknek minden rendelkezésükre álló eszközt fel kell használniuk ahhoz, hogy kapcsolatba lépjenek vásárlóikkal, növeljék az eladásokat, és felülmúlják versenytársaikat. Vessünk közelebbi pillantást arra, hogyan használhatják ki a vállalkozók a digitális és technológiai lehetőségeket az e-kereskedelemben!