Szűrés

A(z) szerver kulcsszót tartalmazó cikkek

Saját szerverközponttal erősít az OTT-One

2018. december 19. -

Saját, minősített szerverközpont kialakítását kezdte meg az OTT-One, amelynek kapacitása különböző innovatív szerverekből tevődik majd össze, több mint 800 darab kiszolgáló egység felhasználásával. A védett szerverközpont egyrészt támogatja majd a vállalatot a már meglévő ügyfeleinek kiszolgálásában, másrészről pedig megnyitja az utat olyan üzleti lehetőségek irányába, amelyek előfeltétele egy saját szerverközpont megléte. A mintegy 1,1 milliárd forint értékű, várhatóan 2019. második negyedévében lezáruló projektet az OTT-One teljes egészében saját forrásból finanszírozza.

Tovább

A Fujitsu bemutatta eddigi legnagyobb teljesítményű PRIMERGY szervereit

2018. november 9. -

A Fujitsu most bemutatott új, egyfoglalatos PRIMERGY szerverei egy felső kategóriás okostelefon áránál olcsóbban juttatják sokoldalú irodai megoldáshoz a kis- és középvállalatokat. A Fujitsu történetének legnagyobb teljesítményű, halk, egyfoglalatos PRIMERGY rendszerei elég kicsik ahhoz, hogy könyvespolcon elférjenek, így kifejezetten alkalmasak az irodai és iparágspecifikus alkalmazások támogatására akár kisméretű vagy fiókirodában, akár adatközponti környezetben.

Tovább

A Cisco új szervere AI és ML technológiát támogat

2018. október 2. -

A Cisco bemutatta első olyan szerverét, amelyet kifejezetten a mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás (ML) kiszolgálására terveztek. Az AI és ML technológiák új lehetőségeket nyitnak az összetett feladatok megoldására és hatással lesznek az informatikai infrastruktúrákra és folyamatokra is. A Gartner felmérése szerint jelenleg csupán a vállalatok 4%-a alkalmaz AI megoldásokat*, ez a szám azonban a következő években drámai mértékben fog növekedni.

Tovább

Új, interaktív tartalomkezelő rendszerek az LG-től

2018. július 5. -

A televíziós tartalomkezelő rendszerek igen fontos eszközök a szállodüzemeltetők kezében, azonban a legtöbb ilyen rendszer hátránya, hogy bonyolult a használatuk, és általában csak az IT-rendszerekhez értő szállodai alkalmazottak képesek kezelni őket. A hoteltulajdonosok igényeire az LG a Pro:Centric Direct elnevezésű megoldással válaszolt, melyet a vendégek és a szállodaüzemeltetők is könnyedén, saját igényeiknek megfelelően állíthatnak be. Az új rendszerekkel a szállodai televíziók olyan interaktív eszközökké alakíthatók, melyeken keresztül a vendégek és a hotel személyzete kommunikálhatnak egymással.

Tovább