Szűrés
A(z) szerver kulcsszót tartalmazó cikkek
Saját szerverközponttal erősít az OTT-One
Saját, minősített szerverközpont kialakítását kezdte meg az OTT-One, amelynek kapacitása különböző innovatív szerverekből tevődik majd össze, több mint 800 darab kiszolgáló egység felhasználásával. A védett szerverközpont egyrészt támogatja majd a vállalatot a már meglévő ügyfeleinek kiszolgálásában, másrészről pedig megnyitja az utat olyan üzleti lehetőségek irányába, amelyek előfeltétele egy saját szerverközpont megléte. A mintegy 1,1 milliárd forint értékű, várhatóan 2019. második negyedévében lezáruló projektet az OTT-One teljes egészében saját forrásból finanszírozza.
A Fujitsu bemutatta eddigi legnagyobb teljesítményű PRIMERGY szervereit
A Fujitsu most bemutatott új, egyfoglalatos PRIMERGY szerverei egy felső kategóriás okostelefon áránál olcsóbban juttatják sokoldalú irodai megoldáshoz a kis- és középvállalatokat. A Fujitsu történetének legnagyobb teljesítményű, halk, egyfoglalatos PRIMERGY rendszerei elég kicsik ahhoz, hogy könyvespolcon elférjenek, így kifejezetten alkalmasak az irodai és iparágspecifikus alkalmazások támogatására akár kisméretű vagy fiókirodában, akár adatközponti környezetben.
A Cisco új szervere AI és ML technológiát támogat
A Cisco bemutatta első olyan szerverét, amelyet kifejezetten a mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás (ML) kiszolgálására terveztek. Az AI és ML technológiák új lehetőségeket nyitnak az összetett feladatok megoldására és hatással lesznek az informatikai infrastruktúrákra és folyamatokra is. A Gartner felmérése szerint jelenleg csupán a vállalatok 4%-a alkalmaz AI megoldásokat*, ez a szám azonban a következő években drámai mértékben fog növekedni.
Új, interaktív tartalomkezelő rendszerek az LG-től
A televíziós tartalomkezelő rendszerek igen fontos eszközök a szállodüzemeltetők kezében, azonban a legtöbb ilyen rendszer hátránya, hogy bonyolult a használatuk, és általában csak az IT-rendszerekhez értő szállodai alkalmazottak képesek kezelni őket. A hoteltulajdonosok igényeire az LG a Pro:Centric Direct elnevezésű megoldással válaszolt, melyet a vendégek és a szállodaüzemeltetők is könnyedén, saját igényeiknek megfelelően állíthatnak be. Az új rendszerekkel a szállodai televíziók olyan interaktív eszközökké alakíthatók, melyeken keresztül a vendégek és a hotel személyzete kommunikálhatnak egymással.