Szűrés
A(z) tarifa kulcsszót tartalmazó cikkek
Júliustól változtak a roaming díjak, bevezették a telefonadót
Az uniós szabályozásnak megfelelően júliustól tovább csökkentek a roaming díjak, illetve a magyar kormány bevezette a telefonadót.
Telenor: díj és szolgáltatás módosítás a telefonadó bevezetése miatt
A Telenor Magyarország már májusban jelezte, hogy az új telefonadóból fakadó többletterhet kénytelen lesz díjszabásaiban is érvényesíteni. A társaság hangsúlyozza, hogy az új adó bevezetésével egy percnyi beszélgetés összköltségének már több mint felét az államnak fizetendő díjak, adók és járulékok teszik ki. A Telenor szerint az új adó aránytalan terhet ró a telekommunikációs szolgáltatásokra, így a társaság arra kényszerül, hogy változtasson tarifacsomagjain. A mobilszolgáltató meggyőződése szerint ez a kiigazítás összességében kisebb kárt okoz, mintha a társaság befagyasztaná hosszú távú fejlesztési projektjeit vagy drasztikus költségcsökkentő intézkedéseket hozna.
A Tesco Mobile nem hárítja át a távközlési adót ügyfeleire
A július 1-jétől bevezetésre kerülő új távközlési adó ellenére a Tesco Mobile garantálja, hogy percdíjait legalább 2012. október 1-jéig nem emeli. A szolgáltató március 1-jei indulásakor az ígérte, hogy tarifáit mindenkor az átlátható, könnyen megérthető percdíjak fogják jellemezni, és ehhez kívánja tartani magát a jövőben is, anélkül, hogy az új adót bármilyen formában beépítené a szolgáltatás díjába.
Telefonadó - Vodafone: 8-10 milliárd forint pluszteher
A telefonadó a Vodafone-nak 8-10 milliárd forint pluszterhet jelent éves szinten, ez egy pár milliárd forinttal meghaladja a válságadót - mondta Diego Massidda, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.