Szűrés
A(z) Viber kulcsszót tartalmazó cikkek
Máris lemondtál az újévi fogadalmaidról?
Nemrég tettük meg újévi fogadalmainkat, amelyekkel arra törekszünk, hogy az elkövetkező 12 hónapban kihozzuk magunkból a maximumot. Néhányunk számára viszont már el is érkezett az idő, hogy elkezdjük feladni őket. Nehéz hosszú időn keresztül kitartani terveink mellett, és az egyetlen biztos módja annak, hogy ne szegjük meg őket, ha nincsenek is.
A Viberen 20%-kal növekedett a magyar csatornák és közösségek száma 2022-ben
A Rakuten Viber, a hangalapú kommunikáció és az azonnali üzenetküldő szolgáltatások egyik vezető globális vállalata most megosztja azokat a főbb trendeket, amelyek 2022-ben meghatározták, hogyan használják a magyar felhasználók és a márkák az alkalmazást. A japán e-kereskedelmi óriásvállalat, a Rakuten tulajdonában lévő kommunikációs alkalmazás világszerte több mint 1 milliárd androidos letöltéssel rendelkezik. 2022-ben Magyarországon a Viber birtokolja az okostelefon penetrációjának 68%-át, így az ország egyik vezető kommunikációs alkalmazása.
Ezek a trendek alakítják jelenleg a mobil marketing iparágat
Az elmúlt évtizedben a mobil marketing szektor jelentős fejlődésen ment keresztül a technológiai újításoknak és a fogyasztói magatartás változásának köszönhetően. Napjainkban már tevékenységek széles skáláját öleli fel, a hagyományos SMS marketingtől kezdve az olyan kifinomultabb megoldásokig, mint a helyalapú hirdetések, és az üzenetküldő alkalmazásokon belüli marketing. Ahhoz, hogy a lehető legtöbbet lehessen kihozni a mobil marketing új lehetőségeiből, a vállalkozásoknak érdemes megismerni azok képességeit és a háttérben álló trendeket is.
Hangolódj a focira, és nyerj díjakat csevegés közben!
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális vezetője bejelentette, hogy bevezeti interaktív és játékos, futballal kapcsolatos funkcióit. A legkiemelkedőbb egy szórakoztató és interaktív tippjáték, amely barátságos versengést tesz lehetővé privát vagy csoportos beszélgetéseken belül. A felhasználók követheti a kedvenc csapatuk eredményeit a globális ranglistán, ahova felkerülnek az előrejelzések, amelyekkel esélyük nyílik különböző jutalmakat nyerni.