Szűrés
A(z) e-sport kulcsszót tartalmazó cikkek
Megvan a Legion Legends LoL döntőjének nyertese
Kiélezett és szoros küzdelemben diadalmaskodott a Legion Honvéd csapata a Legion Legends LoL döntőjében. A végső győzelemért Blackii csapatával mérkőztek meg, akik a selejtezők során már összemérték tudásukat. A Legion Legends utolsó fordulójában a legjobb Valorant-csapatok harcolnak a kupáért, a szurkolók pedig a reflexjátékban és a cosplay versenyben tehetnek szert értékes nyereményekre, és egy közönségtalálkozó során Kittinaa ellen is játszhatnak!
A videójáték-piac 2017 óta évente 20-30 százalékkal nő
A videójátékok piaca 2022-ben 85 milliárd forintra becsülhető, és feltehetőleg 2023-ban a 100 milliárdot is eléri. Ehhez a hardver- és videójáték-vásárlások, a játékban való pénzköltés, az előfizetések és az ajándéktárgyak vásárlása mind-mind hozzájárulnak. Az eNET immár hatodik éve monitorozza a videójátékok és azon belül is az e-sport játékok iránti kereslet alakulását, aminek legfrissebb eredményeit vesszük górcső alá.
Vass Dorottya, az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. videójáték és e-sport kutatójának szakértői anyaga
Megvan a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság végeredménye
Véget ért a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság (K&H MNEB) 2021–2022-es – egyúttal eddigi legnagyobb, 17 millió forint összdíjazású évada. A 10 hónapig tartó negyedik bajnoki szezon 10 játékában több mint 6700 egyéni, illetve közel 730 csapatnevezés érkezett, a nemzeti e-küzdelmek élő online közvetítéseit pedig több mint 1 millió néző követte.
Az idei e-sport-világbajnokságon is szurkolhatunk Magyarországnak
Megkezdte szereplését a Magyar E-sport Válogatott a Balin zajló 14. IESF Világbajnokságon, ahol nemzeti kiválóságaink a Counter-Strike: Global Offensive és a Tekken 7 játékokban állnak rajthoz. Elsőként CS:GO-csapatunk lépett a virtuális küzdőtérre Bulgária ellen magyar idő szerint ma reggel 8 órakor, szombaton pedig már hazánk legjobb Tekken 7-versenyzőjének is szurkolhatunk a csoportmérkőzések során. A Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) egyúttal a világbajnokságot kísérő szakmai rendezvényre is meghívást kapott: a magyar fejlesztésű videójátékos-kompetenciamérést, a Vajákot mutatja be a nemzetközi e-sport-közösség számára.