Szűrés

A(z) ügyfélszolgálat kulcsszót tartalmazó cikkek

Gyors ügyintézés Facebookon a Telenor ügyfeleinek

2014. május 16. -

A közösségi média jó lehetőséget biztosít a fogyasztóknak, hogy felvegyék a kapcsolatot a vállalatokkal, kérdezzenek és segítséget kérjenek. A Telenor már évekkel ezelőtt felismerte ezt a fogyasztói igényt, és külön ügyfélszolgálati csapatot alakított ki erre a célra, most pedig olyan alkalmazást készített, amely mérhetővé és kiszámíthatóvá teszi az online ügyintézést.

Tovább

Hazai ügyfélszolgálattal erősít az LG

2012. szeptember 7. -

Az LG áthelyezte eddig Lengyelországban működő ügyfélszolgálatát Budapestre. A vállalat mostantól innen szolgálja ki a régió országainak — Magyarországnak, Bulgáriának, Horvátországnak, Szerbiának és Romániának — ügyfeleit, huszonhárom új munkahelyet teremtve Magyarországon. A központ áthelyezésével gyorsabb, hatékonyabb terméktámogatásra számíthatnak az LG terméktulajdonosok. 

Kulcsszavak: ügyfélszolgálat, LG
Tovább

Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel

2012. július 26. -

A 2011 novemberében bevezetett Voice Miner nevű érzelem- és beszédfelismerő rendszer kimagasló eredménnyel teljesített az elmúlt fél évben. Az eddigi több mint 3 millió rögzített beszélgetés a vártnál lényegesen több információt biztosít az ügyfélszolgálati vezetők számára.

Tovább

Samsung Galaxy S II 0 forintért a Telekom nyitási akciójában

2011. november 16. -

Új üzletkoncepció jegyében, rendkívüli akciókkal nyílik meg a Telekom termékeit és szolgáltatásai innovatív környezetben bemutató, megújult T-Pont üzlet.

Tovább