Szűrés
A(z) Nextent kulcsszót tartalmazó cikkek
Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
A 2011 novemberében bevezetett Voice Miner nevű érzelem- és beszédfelismerő rendszer kimagasló eredménnyel teljesített az elmúlt fél évben. Az eddigi több mint 3 millió rögzített beszélgetés a vártnál lényegesen több információt biztosít az ügyfélszolgálati vezetők számára.
Érzelemfelismerő rendszer a Telenor ügyfélszolgálatán
A Nextent Infromatika magyar fejlesztésű, nemzetközi viszonylatban is egyedülálló, a kulcsszavak és érzelmek különálló felismerésére képes, mesterséges intelligencia alapú rendszerével teszi hatékonyabbá telefonos ügyfélszolgálatának működését a Telenor. A Voice Miner névre keresztelt alkalmazás segítségével, olyan eddig nehezen hozzáférhető információk kerülnek felszínre az ügyfélszolgálati beszélgetésekből, melyek használatával növelhető a telefonos ügyfélkiszolgálás gyorsasága, hatékonysága és ezáltal az ügyfelek elégedettsége.