Szűrés

A(z) Deloitte kulcsszót tartalmazó cikkek

2024-re az okostelefonok 20 százalékában eSIM lehet

2022. december 7. -

Március óta mindhárom magyar szolgáltató lakossági kínálatában elérhető a virtuális SIM kártya. Az eSIM előnyei között a szolgáltatók jellemzően kiemelik a kisebb környezetterhelést a kevesebb keletkező műanyaghulladék miatt, a kényelmesebb mobilhasználatot és a kisebb eszközök – például okosórák – számára is biztosítható közvetlen mobilinternet-hozzáférést. Az eSIM bevezetést ünneplő sajtóközlemények azonban jellemzően nem hangoztatják a technológia egy másik jelentős erősségét, az egyszerű szolgáltatóváltás lehetőségét. 

Kulcsszavak: Deloitte, eSIM
Tovább

Mikor és hogyan érdemes mobilalkalmazást létrehozni?

2022. december 5. -

Míg egyes vállalkozások mobil weboldalakat és alkalmazásokat is alkalmaznak, más cégek a kettő közül csak az egyiket választják. Ez a választás függ a költségektől, a használhatóságtól, a szükséges funkcióktól és a kiszolgált célközönségtől is, a felhasználók azonban mára jobban kedvelik a mobilalkalmazásokat, mint a mobil weboldalakat. A hiba azonban azonnali piacvesztést okozhat, ezért érdemes alaposan tesztelni – áll a Deloitte tanulmányában.

Tovább

Átalakulóban az okostelefon-ipar

2022. május 7. -

Az okostelefonok a világ legnépszerűbb szórakoztatóelektronikai eszközei: 2022-ben várhatóan 4,5 milliárd készülékkel számolhatunk világszerte, melyek 146 millió tonna szén-dioxid (CO2), vagy azzal egyenértékű kibocsátást (CO2e) okoznak majd a Deloitte Global előrejelzése szerint. Ez ugyan kevesebb, mint 0,5%-a a 2021-ben globálisan kibocsátott, összesen 34 gigatonna CO2e-nek, de közel sem elhanyagolható szempont. A telefonok élettartamának meghosszabbítása segítene csökkenteni az okostelefonok környezeti hatását, és átformálhatja az okostelefon-ipar bevételi és nyereségtermelő képességét.

Tovább

Felpörgette a pandémia az esportot

2021. december 21. -

A pandémia alatt jelentősen megugrott az esport rajongóinak és felhasználóinak száma, azonban a bővülés mégsem hozott egyértelmű bevételnövekedést. Még akkor sem, ha olyanok is költöttek esportra, akik saját bevallásuk szerint soha nem néztek ilyen tartalmakat korábban – derül ki a Deloitte fogyasztói felméréséből.

Tovább