Szűrés

A(z) Deloitte kulcsszót tartalmazó cikkek

Az 5G újradefiniálja a szolgáltatásokat

2024. július 8. -

Miközben a telekommunikációs szolgáltatók sorra jelentik be az újabb és újabb ötödik generációs (5G) technológiákat, számos vezető bizonytalan abban, hogyan használja a technológiát üzleti szinten, illetve vizsgálja az átállás szükségességét. Ugyan az 5G-hálózatok megnövekedett kapacitást és nagyobb sebességet kínálnak, egyelőre a 4G számít működőképesnek, megbízhatónak és költséghatékonynak. Az 5G ugyan rengeteg előnnyel bírhat, ám emellett kihívásokat is tartalmaz – mutatja a Deloitte Quality Engineering Trends tanulmánya.

Tovább

Végre elérkezünk az 5G ígéret földjére

2023. március 7. -

A virtualizált, felhő-központú képességek bevezetésével az önálló 5G maghálózatokra való áttérés nagyobb eszközsűrűséget, megbízhatóságot és késleltetést tesz lehetővé, valamint megnyitja az utat a fejlett vállalati alkalmazások előtt. Az ún. standalone (SA) 5G hálózatok olyan változásokat eredményeznek, amelyek mellett a vezeték nélküli technológia korábbi fejlődése elhanyagolhatónak tűnik. Bár a számok még képlékenyek, a Deloitte Global várakozásai szerint az ilyen hálózatokba beruházó mobilhálózat-üzemeltetők száma idén megduplázódik.

Tovább

Stabil a kereslet az okos eszközök és digitális szolgáltatások iránt

2022. december 22. -

Milyen ismeretekkel rendelkeznek a fogyasztók a metaverzumról? Milyen lehetőségek rejlenek a reklámalapú videó streamingben? Növekszik az érdeklődés az 5G iránt? Hogyan viszonyulunk a fenntarthatóság kérdéséhez, hajlandóak vagyunk többletkiadást is vállalni érte? Ki milyen okoseszközöket részesít előnyben? A Deloitte Digitális Fogyasztói Trendek felmérése ezekre a kérdésekre kereste a válaszokat.

Tovább

A sebességnél is fontosabb a stabil netkapcsolat

2022. december 15. -

Új fejlődési szakaszba lépett az internet-hozzáférési szolgáltatások piaca: már nem a sebesség a meghatározó tényező egy ajánlatnál, hanem a megbízhatóság. A Deloitte 2022-es szélessávú internethasználat fogyasztói felmérése arra kereste a választ, hogy mi alapján döntenek a fogyasztók.

Tovább