Szűrés
A(z) kampány kulcsszót tartalmazó cikkek
Filmek, sorozatok, játékok és zenék egy helyen – csak az LG Streaming heteken
A tavalyi nagy sikerre való tekintettel az LG idén újra elhozza a Streaming heteket, méghozzá kibővített kedvezményekkel május 19. és június 30. között. A promóció ideje alatt 42 ország – köztük Magyarország – LG okostévé-felhasználói különleges ajánlatokhoz férhetnek hozzá, legyen szó ingyenes vagy jelentős kedvezménnyel elérhető streaming tartalmakról.
Ne csak éld meg, örökítsd is meg – A HONOR 400 Lite mindig készen áll
Örömmel mutatjuk be legújabb közösségi média kampányunkat, amely arra hív, hogy gondold újra, mit is jelent megörökíteni az élet legértékesebb, legmúlékonyabb pillanatait. A „Ragadd meg a pillanatot!” kampány a HONOR 400 Lite erejét mutatja meg: egy eszközt, ami segít, hogy semmi fontos ne maradjon ki.
Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
Telekom karácsonyi kampány
Egymás megértését, az odafigyelés fontosságát, a szeretet és az empátia jelentőségét hangosítja ki a Telekom idei karácsonyi kampánya, melynek központi eleme egy nemzetközi alkotói koprodukcióban elkészült reklámfilm. Karácsonykor a szeretteink társaságára vágyunk, akikhez akkor igazán jó megérkezni, ha tudjuk, hogy körükben valódi figyelmet kapunk. A Telekom a kampány kísérőzenéjeként némi humorral fűszerezve újraértelmezte az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dalt.