Szűrés

A(z) mobilinternet kulcsszót tartalmazó cikkek

Nyári 5G élmény minden Telekomos ügyfél számára

2025. június 2. -

2025. június 1. és augusztus 31. között a Magyar Telekom automatikusan elérhetővé teszi országos 5G hálózatát valamennyi mobilelőfizetője és Domino ügyfele számára. A legmodernebb mobiltechnológiával a felhasználók még gazdagabb digitális nyári élményekkel gazdagodhatnak.

Tovább

Így változnak a mobilhasználati szokások Magyarországon

2025. május 13. -

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen közzétett mobilpiaci jelentése nemcsak a telekommunikációs előfizetések számát ismerteti, hanem képet ad a különböző eszközökön lebonyolított hívások és a mobilinternet-használat mennyiségi és aránybeli változásairól is. A kutatásokból kiderül, hogy bár a mobilhívások száma stagnál, a mobilinternet-forgalom folyamatosan nő – ennek ellenére telefonálásra továbbra is főként a hagyományos mobilhálózatot használjuk.

Tovább

A Yettelé a leggyorsabb mobilinternet Magyarországon

2025. március 11. -

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a szelessav.net oldalon 2025. március 11-én közzétett legújabb hálózati mérési eredményei alapján Magyarországon a Yettel rendelkezik a leggyorsabb 4G és 5G mobilinternet hálózattal, mind a letöltési, mind a feltöltési sebesség átlagértékei alapján. A telekommunikációs vállalat 2020 és 2024 között közel 100 milliárd forintot fektetett a mobilhálózatának fejlesztésébe. Emellett, napokon belül elindítja 1000. bázisállomásán a nagysebességű 5G szolgáltatást, és 2028-ig további jelentős, több tízmilliárd forintos fejlesztést tervez az országban.

Tovább

A digitális világ átalakulása a járvány alatt

2025. február 12. -

A digitalizáció gyors ütemben fejlődött a koronavírus-járvány alatt: a mobiltelefon lett a legfontosabb eszköz az internetes böngészéshez, a közösségi média szerepe a kapcsolattartásban tovább erősödött, és a vásárlók egyre inkább az online térben szerzik be a termékeket. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legújabb kutatásában a Kantar-Hoffman piackutató intézet felméréseit elemezve mutatja be az elmúlt tíz év legfontosabb digitális és kulturális trendjeit, valamint a járvány hosszan tartó hatásait.

Tovább