Szűrés

A(z) stratégia kulcsszót tartalmazó cikkek

Egyre nő az okos eszközök szerepe mindennapi életünkben – nincs megállás

2014. november 14. -

Jelenleg is átszövik életünket a különböző szolgáltatásokat közvetítő okos eszközök, melyek jelentősége az elkövetkezendő években tovább fog növekedni. Hogy milyen előnyökkel kecsegtetnek az egyre több területen érvényesülő intelligens megoldások, és mi lehet térnyerésük árnyoldala, azt a Piac és Profit KKV-AKADÉMIA „Okos üzlet” című konferenciáján tudtuk meg, neves előadók tolmácsolásában.

Tovább

Eltűnnek a Nokia és Windows Phone márkanevek, máris fotón egy Microsoft feliratú mobil előlapja

2014. szeptember 11. -

Úgy fest, a Microsoft rákapcsolt: egy kiszivárgott dokumentum szerint év végétől nem használja marketing kampányaiban a Nokia és a Windows Phone márkaneveket, ezek kivezetésre kerülnek. Közben napvilágra került egy fotó is, amin egy a Nokia helyett Microsoft feliratot magán viselő okostelefon előlapja látható.

Tovább

Windows Phone mobil a BLU műhelyéből?

2014. április 29. -

Úgy tűnik, a kedvező árú androidos mobiljairól ismert BLU Products hamarosan a Microsoft mobil platformján is szerencsét próbál. Egyértelműen erre utal az a fotó, amit a gyártó osztott meg követőivel a hivatalos Facebook oldalán.

Tovább

Nagy fába vágta fejszéjét az Epson – Vajon sikerrel jár?

2014. március 18. -

Az gyártó friss felmérése szerint a kkv-k nyomtatási szokásait meghatározó egyik legfontosabb szempont a költséghatékony működés, de meglepő módon a legtöbb válaszadó nincs tisztában nyomtatási költségeivel. A piac sajátosságai által teremtett előítéletek miatt sokan a lézernyomtatókat preferálják annak ellenére, hogy már léteznek gazdaságosabb és egyben zöldebb megoldások is. Az Epson külső tartályos tintasugaras nyomtatói is ilyenek, ám sikerük érdekében a cégnek fel kell nyitnia a vásárlók szemét, ami hatalmas kihívás.

Tovább