Szűrés
A(z) televízió kulcsszót tartalmazó cikkek
Nemzetközi elismerés a Samsungnak: TÜV Rheinland-tanúsítvány 80 új készülékre
A Samsung 2025-ös TV-, monitor- és hangprojektor kínálatából mintegy 80 modell érdemelte ki a TÜV Rheinland Product Carbon Reduction és Product Carbon Footprint tanúsítványait. A német székhelyű, világszerte elismert tanúsítószervezet elismerése a vállalat fenntarthatóság iránti elkötelezettségét igazolja. Ez már az ötödik egymást követő év, hogy a Samsung prémium termékvonalai – köztük a Neo QLED 8K és Neo QLED modellek – megkapták ezt a minősítést, megerősítve a cég folyamatos erőfeszítéseit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében.
Tovább erősödik az LG pozíciója a prémium televíziók szegmensében
Az LG Electronics (LG) 2024-ben is meghatározó szereplője volt az OLED televíziók piacának: 52,4 százalékos piaci részesedéssel ismét az élre került ebben a szegmensben. A vállalat immár tizenkét egymást követő évben vezeti a prémium kategóriás tévék globális eladásait. Folyamatos fejlesztéseivel – különös tekintettel a kép- és hangminőség tökéletesítésére, valamint a mesterséges intelligencián alapuló, személyre szabható funkciókra – az LG a felhasználói élmény új szintjére törekszik.
Új szintre emelt képi élmény: Fényesebb, élesebb, részletgazdagabb
A Hisense ULED MiniLED U7 PRO televízió, amely kifejezetten gamerek és sportrajongók számára készült, a hagyományos LED-ekhez képest élesebb, fényesebb képet és gazdagabb részletezést kínál, tökéletes feketékkel és lenyűgöző fényerővel.
Hisense: A leggyorsabban növekvő soundbar márka a piacon
A Futuresource Consulting jelentése alapján a Hisense soundbarok 2019 és 2024 között a világ leggyorsabban fejlődő soundbar márkájává váltak az eladott termékek száma szerint. Ez az elismerés megerősíti a márka sikeres stratégiáját, amely egyszerre célozza meg a széles közönséget és a prémium szegmenst a szórakoztatóelektronikai piacon.