Szűrés

A(z) felmérés kulcsszót tartalmazó cikkek

A mobil a mindenünk! – ha az asszony is engedi

2016. április 20. -

Nem tudnak annyi terméket piacra dobni a mobiltelefon gyártók, amennyit a magyarok ne vennének meg, havonta közel 190 000 készülék talál új gazdára a következő fél évben – derült ki a Media Markt és az NRC közös kutatásából. Öntudatosan választunk magunknak mobiltelefont, de a férfiak valamivel gyakrabban kapnak ehhez társuktól is instrukciókat.

Tovább

A nőknek fontosabbak az eszközeiken tárolt képek

2016. március 8. -

A Kaspersky Lab és a B2B International által elvégzett felmérés szerint a nők több mint fele (53%) értékeli többre a telefonokon tárolt fotókat és videókat, mint bármi mást, beleértve magát az eszközt is (56%), szemben a férfiak 39 százalékával. Azonban annak ellenére, hogy a nők több mint egynegyede aggódik az ilyen képek online biztonságáért, sokan még a legalapvetőbb biztonsági intézkedéseket sem alkalmazzák.

Tovább

Öldöklő verseny a kínai okostelefon-piacon

2016. február 16. -

A gyártók rangsorának átrendeződése közepette nőttek tavaly az okostelefon-eladások Kínában - derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat negyedéves okostelefon-piaci jelentéséből.

Tovább

Az okostelefon-tulajdonosok kétharmada mobilnetezik is

2015. december 15. -

Az okostelefonok és a mobilinternet meghódították a felnőtt magyar netezőket. Mára kétharmaduk, azaz 3,3 millió fő okostelefon-használó, közülük 2 millióan használnak mobilinternetet is.

Tovább