Szűrés
A(z) felmérés kulcsszót tartalmazó cikkek
A mobil a mindenünk! – ha az asszony is engedi
Nem tudnak annyi terméket piacra dobni a mobiltelefon gyártók, amennyit a magyarok ne vennének meg, havonta közel 190 000 készülék talál új gazdára a következő fél évben – derült ki a Media Markt és az NRC közös kutatásából. Öntudatosan választunk magunknak mobiltelefont, de a férfiak valamivel gyakrabban kapnak ehhez társuktól is instrukciókat.
A nőknek fontosabbak az eszközeiken tárolt képek
A Kaspersky Lab és a B2B International által elvégzett felmérés szerint a nők több mint fele (53%) értékeli többre a telefonokon tárolt fotókat és videókat, mint bármi mást, beleértve magát az eszközt is (56%), szemben a férfiak 39 százalékával. Azonban annak ellenére, hogy a nők több mint egynegyede aggódik az ilyen képek online biztonságáért, sokan még a legalapvetőbb biztonsági intézkedéseket sem alkalmazzák.
Öldöklő verseny a kínai okostelefon-piacon
A gyártók rangsorának átrendeződése közepette nőttek tavaly az okostelefon-eladások Kínában - derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat negyedéves okostelefon-piaci jelentéséből.
Az okostelefon-tulajdonosok kétharmada mobilnetezik is
Az okostelefonok és a mobilinternet meghódították a felnőtt magyar netezőket. Mára kétharmaduk, azaz 3,3 millió fő okostelefon-használó, közülük 2 millióan használnak mobilinternetet is.