Szűrés

A(z) kulcsszót tartalmazó cikkek

E-mail, SMS, telefonhívás: Hogyan kerüljük el a digitális csapdákat?

2025. október 21. -

Váratlan számla, sürgető fizetési felszólítás vagy egy nyereményjáték, amin nem is vettünk részt? Egyre gyakrabban hallani, hogy csalók ismerős vállalatok nevét és arculatát használva próbálnak pénzt vagy személyes adatokat kicsalni. Melyek a leggyakoribb csalási formák, hogyan ismerhetjük fel a trükköket, és mit tegyünk, ha már megtörtént a baj? A Yettel szakértői — a megújult online számlaértesítő kapcsán — összegyűjtötték a legfontosabb tudnivalókat az internetes csalások felismeréséről és elkerüléséről.

Tovább

A Samsung ismét az 5. helyen az Interbrand „Best Global Brands” listáján

2025. október 20. -

A nemzetközi márkatanácsadó Interbrand idei „Best Global Brands” rangsorában a Samsung ismét az ötödik helyet szerezte meg, ezzel sorozatban hatodik éve tartja pozícióját a világ legértékesebb márkái között. A vállalat márkaértéke 2025-ben elérte a 90,5 milliárd dollárt, amivel továbbra is az egyetlen ázsiai cég a TOP 5-ben – ahogy 2020 óta minden évben.

Tovább

Viber tippek: Így maradj védve az online világban

2025. október 20. -

Az internethasználók védelme régóta fontos téma, de napjainkban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb hangsúlyt kapott. Jelszavak, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő fiókok – egyre több személyes adatunk igényel körültekintő és felelősségteljes kezelést. Hogyan őrizhetjük meg adataink biztonságát az online térben? A Viber a Nemzeti Kiberbiztonsági Tudatosság Hónapja alkalmából az alábbi hasznos tanácsokat foglalta össze.

Tovább

A Kingston újra a csúcson: 22 éve verhetetlen a DRAM-piacon

2025. október 20. -

A Kingston Technology Europe Co LLP – a memóriamegoldások és technológiai fejlesztések terén globális vezető Kingston Technology Company, Inc. leányvállalata – bejelentette, hogy a TrendForce legfrissebb, árbevétel alapján készített rangsorában ismét a világ első számú DRAM-modulgyártója lett. A vállalat közel 66%-os piaci részesedésével továbbra is megőrizte vezető pozícióját.

Tovább