Szűrés
A(z) mobilalkalmazás kulcsszót tartalmazó cikkek
Légy az üzenetküldő alkalmazások mestere!
Az internetfelhasználók közel 95%-a használ csevegő és üzenetküldő alkalmazásokat világszerte, így ezek tökéletes helyszínt biztosítanak a márkák számára a célközönségük eléréséhez. Hogyan lehet megtalálni a megfelelő egyensúlyt a márkaajánlatok népszerűsítésére, hogy az elérje a célját, de ne legyen tolakodó? Vizsgáljuk meg a kiegyensúlyozott üzenetküldő marketing megközelítés legjobb gyakorlatait.
A HONOR továbbfejlesztette egészségügyi alkalmazását
A HONOR bemutatta a HONOR Health alkalmazás továbbfejlesztett verzióját, amellyel egészségesebb életmódra ösztönzi a felhasználókat. Az app digitális egészségügyi naplóként funkcionál a fitneszadatok nyilvántartásával, tippekkel és az eszközök egységes kezelhetőségével.
Szövegtől videóig: így használhatja a pénzügyi ágazat az üzenetküldő alkalmazásokat
A mai rohanó digitális korban az üzenetküldő alkalmazások a mindennapi kommunikáció szerves részévé váltak. A kommunikációs csatornákban bekövetkezett váltás a pénzügyi ágazat számára sem maradt észrevétlen – számos bank és pénzintézet felkarolta a csevegőalkalmazásokban rejlő lehetőségeket az ügyfelekkel való kapcsolattartás és az innovatív szolgáltatásnyújtás érdekében. Egy évtizeddel ezelőtt még az a gondolat is elrugaszkodónak tűnt, hogy valaki a bankjától egy emojit tartalmazó üzenetet kapjon; mégis, ma itt vagyunk, és hihetetlen fejlődésnek lehetünk tanúi abban, ahogyan a pénzintézetek az ügyfeleikkel kapcsolatba lépnek.
Díjazták a Seyu innovatív megoldását
A ‘Seyu – Együtt a győzelemért!’, a szurkolók bevonásával és szórakoztatásával foglalkozó megoldások terén világszerte elismert, vezető magyar sport tech startupot díjaztak a Johan Cruyff ArenA-ban megrendezésre kerülő Reimagine Football Challenge-en. A 2018-ban alapított cég első magyar vállalatként ért fel ilyen szakmai magasságokba és képviselte hazánkat a rangos eseményen a top 10 cég között, amelyeket 77 megoldás közül választottak ki 14 országból.