Szűrés
A(z) Xiaomi kulcsszót tartalmazó cikkek
Akciókkal készülnek a Xiaomi új bemutatótermeiben
A Xiaomi okosotthon-megoldásait prezentáló bemutatóterek nyílnak a BAUHAUS Dunakeszin, Maglódon és Szigetszentmiklóson lévő szakáruházaiban, ahol nemcsak egyes eszközöket, hanem a teljes okoseszköz-hálózatot is meg lehet tekinteni működés közben. A Xiaomi ezzel a projekttel egy új oldaláról szeretné megmutatni magát a hazai vásárlóknak, ugyanis, amellett, hogy a világ harmadik legnagyobb okostelefon brandje, a világ legnagyobb kereskedelmi AIoT (AI+IoT) platformja is egyben. A BAUHAUS szakáruházakban működő Xiaomi Zone-okban a február 20-i nyitásra különleges akciókkal készülnek.
A Mi 11 kamerái egy filmstúdióban is megállnák a helyüket
A Xiaomi bejelentette a Mi 11 okostelefonok globális értékesítését. Az új készülék a vállalat zászlóhajós Mi termékcsaládjának legújabb tagja lesz. Egy minden ízében prémium minőséget képviselő okostelefon kerül hamarosan a boltokba, amely jelentősen felülmúlja elődjét: a Qualcomm Snapdragon 888 chipsetnek köszönhetően teljesítményben, a 108 MP-es képet biztosító három hátlapi kamerájának köszönhetően pedig képminőségben is. Mindezeken túl, a mozifilmek hangulatát idéző hanghatás és 50 wattos, vezeték nélküli töltés emeli a Mi 11-et a prémium kategória élére.
Egy forradalmi megoldással végre elfelejthetjük a töltőpadokat és a kábeles töltést!
A globális techipar egyik legnagyobb szereplője, a Xiaomi az akkumulátor-töltés egy teljesen új formáját mutatta be: a Mi Air Charge Technology forradalmasítja a ma még általánosan elterjedt töltési technológiákat. A technológiának köszönhetően elérhetővé válik az elektromos eszközök vezeték, kábel, töltőállvány, sőt pad nélküli, távoli töltése is. Ezzel az innovációval egy új világba lépünk: a vezeték nélküli töltés világába!
A Xiaomi teljesített legjobban az okostelefonok piacán 2020 év végén
Az IDC, Canalys és Counterpoint piackutatók frissen kiadott elemzései szerint, a globális okostelefonok piacán 2020 negyedik negyedévében a Xiaomi mutatta a legerőteljesebb növekedést az előző év azonos időszakához képest az öt legnagyobb okostelefon márka közül, és ezzel megőrizte harmadik helyét a piacon.