Szűrés

A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek

A televízió még mindig őrzi egyeduralmát a magyar nappalikban

2016. április 4. -

Világszerte, így hazánkban is nőtt a televíziózással töltött idő – A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a tavalyi évben a magyar népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt.

Tovább

Huawei kutatás: legalább 13 megapixeles kamerával felszerelt okostelefonra vágyunk

2016. március 29. -

Továbbra is az okostelefonok dominálják a hazai mobiltelefon piacot – már a magyarok 88 százalékának van ilyen típusú készüléke, sőt a 16-24 éves korosztály körében szinte mindenki okostelefont használ (96%) - derült ki abból a most publikált kutatásból, amelyet az Ipsos piac- és közvélemény-kutató cég a Huawei számára készített a hazai mobiltelefon használók és potenciális vásárlók körében. A felmérést a 16 és 50 év közötti 200 fős országos mintán végezték el online, 2016 januárjában.

Tovább

Az UHD TV-k emberi agyra gyakorolt hatásait vizsgálták

2015. december 15. -

A SUHD TV-k segítségével vizsgálták az UHD élmény testre és szellemre gyakorolt hatását. A Samsung és a Mindlab International közös kutatásában bebizonyították, hogy a videós tartalmak UHD televízión nézve 38%-kal magával ragadóbb élményt nyújtanak, mintha Full HD tévén néznénk. 

Tovább

Boldogabbak az emberek Facebook nélkül

2015. november 16. -

A Happiness Research Institute legújabb kutatása azt mutatja, boldogabbak az emberek Facebook nélkül.

Tovább