Szűrés

A(z) NMHH kulcsszót tartalmazó cikkek

Az NMHH az online filmek bűvkörét vizsgálta

2023. október 19. -

A szabadidő eltöltésének egyre népszerűbb formája az online film- és sorozatnézés. A nethasználó magyarok közül tízből négyen így kapcsolódnak ki hetente egy egész estés filmnek és egy rövidebb sorozatrésznek megfelelő időtartam erejéig. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a hét legnépszerűbb streamingszolgáltató forgalmi adatait egy speciális aspektusból: a számítógépek, a mobiltelefonok és a tabletek igénybevétele alapján tárta fel.

Tovább

Így változik mostantól az emberek online élettere

2023. október 9. -

Az Európai Bizottság 2023. április 25-én azonosította az online óriásplatformokat és a nagyon népszerű online keresőprogramokat, amelyeknek augusztus végéig kellett megfelelniük a DSA őket terhelő új kötelezettségeinek. A 19 óriás között kapott helyet a magyar felhasználók körében is nagy népszerűségnek örvendő két közösségimédia-platform, a Facebook és a TikTok is. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) azokat a fontosabb módosításokat emelte ki, amelyek hatással lehetnek az európai – így a magyar – emberek online életterére is.

Tovább

Így változott a streamingszolgáltatás piaca Magyarországon

2023. szeptember 19. -

Magyarországon az elmúlt két-három évben terjedt el az előfizetés mellett igénybe vehető lekérhető videótartalmak használata. A köznyelvben ez a szolgáltatás – nem teljesen pontosan – streamingként vált ismertté. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) évente végzett reprezentatív felmérése szerint legutóbb már a háztartások közel fele – 44 százaléka – nézett filmeket vagy sorozatokat ezeken a csatornákon. Sőt, az elmúlt két évben megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása is.

Tovább

Mennyi internet lehet elég?

2023. szeptember 4. -

Az internet sem korlátlan. A technológia meghatározza, hogy egy hálózat mekkora adatforgalmat képes lebonyolítani. A hálózat kiépítése, fejlesztése, fenntartása költséges, melyet a szolgáltatók – részben – az igénybevételtől függően terhelnek az ügyfelekre. Éppen ezért díjcsomagokat határoznak meg. De mit gondolnak maguk a felhasználók a számukra elégséges otthoni sávszélességről és mobilinternet adatkeretről? A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) internethasználókat vizsgáló piackutatása erre kereste a válaszokat.

Tovább