Szűrés
A(z) ügyfélszolgálat kulcsszót tartalmazó cikkek
Napi 24 órás segítség a Galaxy eszközök tulajdonosainak
A Samsung idén tavasszal új fejezetet nyit az ügyfélkiszolgálás történetében. A vállalat 24 órában elérhető, mobiltelefonokra szakosodott ügyfélszolgálatot indít Magyarországon. A Galaxy eszközök tulajdonosai április 8-tól a nap bármely pillanatában kapcsolatba léphetnek a vállalat szakembereivel a 06-80-726-7864 telefonszámon keresztül.
Újabb úttörő digitális funkció a KLM-nél
A holland légitársaság a mesterséges intelligencia terén élenjáró DigitalGenius-szal közösen hozott létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra. A KLM az első légitársaság, amely az emberi munkaerőt ötvözi a mesterséges intelligenciával a Twitteren, Messengeren és WhatsAppon.
24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
Új szolgáltatást vezet be DMRV Zrt., hogy fogyasztói számára gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosítson. A webes böngészőben és okostelefonon is használható ügyfélszolgálati alkalmazás a felhasználók számára korábban nem biztosított funkciókat is könnyen elérhetővé tesz.
Az App Store legkedveltebb magyar üzleti alkalmazásai között a CryptTalk
Az App Store üzleti alkalmazásainak toplistáján a megjelenésétől számított két nap alatt az első helyre került a mobillehallgatás ellen védő hazai megoldás, a CryptTalk magánfelhasználóknak szóló változata. Az app egy hónapig ingyen használható.