Szűrés

A(z) SMS kulcsszót tartalmazó cikkek

Balaton-átúszás: 70%-kal több hívás és rekord adatforgalom a Yettel hálózatán

2025. augusztus 14. -

A 43. LIDL Balaton-átúszáson több mint tízezer résztvevő vett rész. A Yettel adatai szerint az átúszás napján jelentősen megnőtt a hívások, SMS-ek és adatforgalom mennyisége a révfülöpi rajtnál és a balatonboglári célterületen az előző szombathoz képest: a rajtnál 70%-kal több hívást bonyolítottak, és a beszélgetések hossza 2,5-szeresére nőtt a szokásos napi forgalomhoz képest.

Tovább

Vodafone: Térerő nélkül is lehet hívást indítani és üzenetet küldeni

2023. október 5. -

A Vodafone Magyarország október 4-étől minden, iOS17-et letölteni képes Apple iPhone készülékkel rendelkező ügyfele számára elérhetővé teszi a 4G alapú VoWiFi (Voice over WiFi) szolgáltatást, amely lehetővé teszi az SMS és hanghívások WiFi hálózaton keresztüli lebonyolítását, tehát az ügyfelek olyan helyeken is kapcsolatban tudnak maradni, ahol nincs mobilhálózati lefedettség vagy ha a készülék repülőgép üzemmódban van.

Tovább

Sikeresen blokkolja a gyanús weboldalakat a Yettel NetPajzs megoldása

2023. március 14. -

Szinte már mindenki találkozott SMS vagy e-mail formájában érkező megtévesztő üzenetekkel, amik ismert cégek arculati elemeit felhasználva, az ő nevükben kérik el az emberek személyes adatait vagy akár egyenesen banki hozzáférésüket, amit a csalók aztán vagy a dark weben értékesítenek, vagy maguk élnek vissza a megszerzett adatokkal, megkárosítva a gyanútlan embereket. A védekezésben a legfontosabb a tudatosság, ugyanakkor létezik egy egyszerű technológiai megoldás is, ami a véletlen kattintás esetén is növeli az emberek biztonságát.

Tovább

Jóval kevesebb SMS-t írunk, mint korábban

2022. június 24. -

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid szöveges üzenetek (Short Message Service) szerepe nem tűnik el: kiemelt helye van a szolgáltatók ügyfelekkel való kommunikációjában, illetve az online belépési jogosultságok ellenőrzésekor.

Tovább