Szűrés
A(z) Canalys kulcsszót tartalmazó cikkek
A globális tabletpiac harmadik legnagyobb szereplőjévé vált a Huawei
A Huawei a globális tabletpiac harmadik legnagyobb gyártójává vált majdnem 51 százalékos éves növekedést elérve az idei év második negyedévében – derül ki a Canalys piackutató cég legfrissebb jelentéséből. A vállalat összesen 2,5 millió tabletet szállított április és június között világszerte, 1,5 százalékkal növelve piaci részesedését az egy évvel korábbihoz képest.
Tavaly a HONOR volt a legnépszerűbb androidos márka Kínában
A Canalys és az IDC legfrissebb, negyedik pénzügyi negyedéves jelentései szerint a HONOR a kínai piac legnépszerűbb androidos márkája volt nemcsak 2023 utolsó negyedében, hanem egész évben.
A hazai okostelefonpiac ezüstérmese a Xiaomi
A Canalys vezető piackutató szerint Magyarországon a Xiaomi 21%-os részesedéssel második szereplő a magyar okostelefonpiacon, a társaság 2021 negyedik negyedéve óta tartja ezt a pozíciót. A Xiaomi éven belüli növekedése a magyar piacon 2022 első negyedévében 45% volt.
Két év múlva 100 leszállított okostelefonra 36 okosfülhallgató jut majd a régióban
A Honor a Canalys piackutató céggel készített kutatásában az okoseszközök használatát és az ezekből felépülő ökoszisztémák adaptációját elemezte. A kutatás* tárgyául szolgáló ökoszisztémák eszközöket, szoftvereket és szolgáltatásokat foglalnak magukban, amik egymáshoz kapcsolódva alkotják meg a felhasználót körülvevő rendszert.