Szűrés
A(z) Rakuten Viber kulcsszót tartalmazó cikkek
Személyre szabott élmények a vásárlási szezon csúcsán
Teljes gőzzel zajlik a felkészülés az év legintenzívebb vásárlási időszakára. Az ünnepi szezon egyszerre sprint és maraton – a Black Fridaytől és a Cyber Mondaytől kezdve a karácsonyi kampányokon át az év végi kiárusításokig a márkák komoly lehetőségek és kihívások előtt állnak. A vásárlók minden irányból ajánlatokkal találkoznak, miközben a figyelmük egyre rövidebb ideig tartható fenn, és a személyre szabott élmények iránti elvárások magasabbak, mint valaha.
Viber tippek: Így maradj védve az online világban
Az internethasználók védelme régóta fontos téma, de napjainkban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb hangsúlyt kapott. Jelszavak, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő fiókok – egyre több személyes adatunk igényel körültekintő és felelősségteljes kezelést. Hogyan őrizhetjük meg adataink biztonságát az online térben? A Viber a Nemzeti Kiberbiztonsági Tudatosság Hónapja alkalmából az alábbi hasznos tanácsokat foglalta össze.
Önkiszolgáló hirdetési platformot indít a Viber – már 100 eurótól
A Rakuten Viber ma bemutatta a Viber Ads Manager szolgáltatást – egy önkiszolgáló hirdetési platformot, amely lehetőséget ad a hazai kis- és középvállalkozásoknak, illetve ügynökségeknek arra, hogy rugalmas, pay-as-you-go modellben indítsanak hirdetési kampányokat célpiacaikon.
Egyéni vállalkozók titkos fegyvertára: 6 app, ami nélkül nehéz élni
Egy egyéni vállalkozó sokszor olyan, mint egy egyszemélyes zenekar: egyszerre kell kialakítania az alapvető üzleti folyamatokat, kezelnie a pénzügyeket, új ötleteket kitalálnia az ügyfélszerzéshez, felmérnie a kockázatokat és folyamatosan keresnie a fejlődés lehetőségeit. A mai üzleti környezetben a digitális eszközök kulcsszerepet játszanak a kisvállalkozások működésének optimalizálásában, fokozatosan felváltva a hagyományos megoldásokat, például a postai számlaküldést vagy a kizárólag asztali gépről végzett munkát.