Szűrés
A(z) csevegőalkalmazás kulcsszót tartalmazó cikkek
Személyre szabott élmények a vásárlási szezon csúcsán
Teljes gőzzel zajlik a felkészülés az év legintenzívebb vásárlási időszakára. Az ünnepi szezon egyszerre sprint és maraton – a Black Fridaytől és a Cyber Mondaytől kezdve a karácsonyi kampányokon át az év végi kiárusításokig a márkák komoly lehetőségek és kihívások előtt állnak. A vásárlók minden irányból ajánlatokkal találkoznak, miközben a figyelmük egyre rövidebb ideig tartható fenn, és a személyre szabott élmények iránti elvárások magasabbak, mint valaha.
Viber tippek: Így maradj védve az online világban
Az internethasználók védelme régóta fontos téma, de napjainkban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb hangsúlyt kapott. Jelszavak, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő fiókok – egyre több személyes adatunk igényel körültekintő és felelősségteljes kezelést. Hogyan őrizhetjük meg adataink biztonságát az online térben? A Viber a Nemzeti Kiberbiztonsági Tudatosság Hónapja alkalmából az alábbi hasznos tanácsokat foglalta össze.
Mostantól titokban gépelhetsz – itt a Viber legújabb trükkje!
A Rakuten Viber bejelentette, hogy fokozatosan elérhetővé teszi a „Gépelés elrejtése” funkciót a magyarországi Viber Plus előfizetők számára. Az új beállításnak köszönhetően a másik fél nem látja majd az „Éppen ír…” jelzést, így nyugodtan, átgondoltan fogalmazhatjuk meg üzeneteinket – legyen szó családi beszélgetésről, munkahelyi egyeztetésről vagy akár randiszervezésről. A funkció a „Láthatatlan mód” adatvédelmi beállításai között érhető el.
Mostantól a Viberen is hívhatóak a kisvállalkozások – új funkciók Magyarországon
A Rakuten Viber új funkciókat jelentett be, amelyek célja, hogy megkönnyítsék a felhasználók számára a Magyarországon működő kisvállalkozások felfedezését és velük való kapcsolattartást. Ezek az újítások a Viber üzleti fiók szolgáltatásának részeként érhetők el, amely segíti a kisvállalkozásokat abban, hogy professzionális módon jelenjenek meg az alkalmazásban, és hatékonyabban népszerűsítsék termékeiket, szolgáltatásaikat.