Szűrés

A(z) felmérés kulcsszót tartalmazó cikkek

Virtuális kikapcsolódás most és a jövőben

2023. április 17. -

Eljöhet az idő, amikor mindennapjainkat, így a kikapcsolódásunkat is a mesterséges intelligencia határozza meg? Természetessé válhat, hogy a metaverzum virtuális üzleteiben barangolunk vagy vendéglátóegységében fogyasztunk pixeleket? Milyen eszközök fontosak most és lesznek nélkülözhetetlenek a jövőben a minőségi szórakozáshoz? És vajon mennyire van közel hozzánk ez a jövő? A Samsung reprezentatív felméréséből* kiderül, a magyarok arra számítanak, hogy a következő öt évben még fontosabbá válik az okostelefonok szerepe, egyre több időt töltünk, és több tevékenységet végzünk a virtuális térben, a hagyományos tévékészülékek helyét pedig az okostévék veszik át. 

Tovább

Felpörgette a pandémia az esportot

2021. december 21. -

A pandémia alatt jelentősen megugrott az esport rajongóinak és felhasználóinak száma, azonban a bővülés mégsem hozott egyértelmű bevételnövekedést. Még akkor sem, ha olyanok is költöttek esportra, akik saját bevallásuk szerint soha nem néztek ilyen tartalmakat korábban – derül ki a Deloitte fogyasztói felméréséből.

Tovább

Digitális szokásaink az új normálisban

2021. október 21. -

A legtöbben 3-5 órát töltünk online naponta, 17 százalékunk viszont egész nap a neten van valamilyen formában. Bár egyre többet intézzük az ügyeinket online, úgy tűnik, az új normálisban is a régi az alap. A járvány tehát nem befolyásolta hosszú távon az internetezési szokásainkat, az online térbe vetett bizalmunkat viszont sokkal inkább. Többek között ez derült ki az Allianz Hungária Zrt. „Generációról generációra” című össztársadalmi kutatás-sorozatának harmadik, nem reprezentatív felméréséből.

Tovább

Elérkezett az online tartalmak kora – derült ki a Samsung felméréséből

2021. október 7. -

A meglepő tévéműsorok és a streaming szolgáltatók kínálata is előtérbe került a karantén alatt. Az elmúlt egy évben a televíziózás az egyik legfontosabb kikapcsolódási formává vált, a TV meghatározó szerepet tölt be a legtöbbek életében. A magyarok több időt töltenek az okostévéjük társaságában, a Samsung felmérése alapján a nők 91, míg a férfiak 88 százaléka néz internetes tartalmakat a tévéjén. A legújabb kutatásból az is kiderül, hogy a budapestiek közül szinte mindenki internetezik és a különböző online videótárak is nagy népszerűségnek örvendenek a megkérdezett fővárosi lakosság körében, 95 százalékuk választ filmeket vagy sorozatokat a különböző streaming szolgáltatók kínálatából.

Tovább