Szűrés
A(z) gépi tanulás kulcsszót tartalmazó cikkek
A mobilhirdetések jövőjébe ad betekintést a Huawei
A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás új lehetőségeket nyit az egyre bővülő mobilos hirdetési piacon, segítve a hirdetőket célközönségük hatékonyabb elérésében és bevételeik növelésében. A legújabb hirdetési trendekről és stratégiákról tartanak mesterkurzust a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) hirdetési szakértői május 10-én Európa egyik legnagyobb digitális marketing és technológiai rendezvényén. A hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars) a résztvevők megismerhetik a 730 millió felhasználót elérő Petal Ads platform exkluzív hirdetői eszközkészletét, valamint gyakorlati stratégiákat és bevált módszereket tanulhatnak meg a nem hagyományos digitális csatornákon való hirdetéshez.
Mit hoz a jövő a mesterséges intelligencia számára?
A „big data” kifejezést évek óta használjuk arra, hogy három fontos jellemzőt hangsúlyozzunk az adatokkal kapcsolatban: mennyiség, változatosság és létrehozásuk sebessége. Olyannyira elterjedt a fogalom, hogy ma már sokszor azonosítjuk az adathalmazokból kinyert információk elemzésének fejlett módszereivel, pl. a prediktív és viselkedési analitikával is. Ehhez a hagyományosan széttagolt adatsorokat összekapcsolt adatpontokká kell alakítani, amivel minden eddiginél jobb rálátást nyerhetünk az információkra.
A Cisco új szervere AI és ML technológiát támogat
A Cisco bemutatta első olyan szerverét, amelyet kifejezetten a mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás (ML) kiszolgálására terveztek. Az AI és ML technológiák új lehetőségeket nyitnak az összetett feladatok megoldására és hatással lesznek az informatikai infrastruktúrákra és folyamatokra is. A Gartner felmérése szerint jelenleg csupán a vállalatok 4%-a alkalmaz AI megoldásokat*, ez a szám azonban a következő években drámai mértékben fog növekedni.