Szűrés
A(z) jelentés kulcsszót tartalmazó cikkek
4G-n zajlik már a mobilnetforgalom 95 százaléka
A mobiltelefon-, a mobilinternet- és a mobil M2M-szolgáltatások főbb mennyiségi mutatóinak alakulását bemutató új, 2019 első félévének adatait is magába foglaló mobilpiaci jelentését tette közzé ma a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A dokumentumból kitűnik, hogy a legtöbb trend folytatódott. Tovább erősödött a 4G: fél év alatt csaknem 4 százalékponttal nőtt a mobilinternetre 4G-n keresztül csatlakozott SIM-kártyák aránya és 5 százalékponttal az ilyen hálózaton bonyolított hívásforgalom. Ugyanakkor megtorpant az SMS-küldés népszerűsége.
Az Ericsson felvázolta a jövő év fogyasztói világtrendjeit
Az Ericsson friss ConsumerLab jelentése 2019 legfontosabb fogyasztói trendjeiről szól a szórakozató elektronikában, illetve az infokommunikációban. A jelentés nyolcadik kiadása a technológiai újítások átvételében élen járó 34 millió fogyasztót reprezentálva, az ő várakozásaik alapján határozza meg 2019 legfontosabb 10 fogyasztói trendjét.
Fordulat az e-kereskedelemben
A teljesítményalapú hirdetési piac egyik vezető vállalata a Criteo a napokban tette közzé a mobil kereskedelemről készített jelentését 2016. első félévére vonatkozóan.
Előfizetői Lojalitás: kulcsszerepben Az élő VIDEÓ-STREAMING
A mobil szélessáv terén folyamatosan változik az okostelefon használók fogyasztói magatartása, ezzel párhuzamosan pedig a hagyományos mérési eljárások segítségével már nem lehet meghatározni, a fogyasztók szolgáltatói preferenciáit, derül ki az Ericsson ConsumerLab legújabb, „Az élmény alakítja a mobil felhasználók lojalitását” című jelentéséből.